Η Ferrari απαντά στο τελεσίγραφο του Λεκλέρ

Φρεντ Βασέρ και Σαρλ Λεκλέρ

i

©Imago

Η Ferrari απαντά στο τελεσίγραφο του Λεκλέρ

Παρά μια δύσκολη αγωνιστική σεζόν, η Ferrari αντιμετωπίζει θετικά την κριτική από τους οδηγούς της, θεωρώντας την ένδειξη αγωνιστικού πνεύματος.

Η Ferrari βίωσε μια εφιαλτική σεζόν στη Formula 1 το 2025, ολοκληρώνοντας τη χρονιά χωρίς να κατακτήσει ούτε μία νίκη σε γκραν πρι. Η Scuderia πέρασε μια δύσκολη αγωνιστική περίοδο, καθώς απέτυχε να κερδίσει έστω και έναν αγώνα, ενώ η μεγάλη της μεταγραφή, ο Λιούις Χάμιλτον, δεν κατάφερε να ανέβει ούτε μία φορά στο βάθρο.

Αυτή η αποτυχία έχει αυξήσει την πίεση στην ομάδα του Μαρανέλο ενόψει της σεζόν του 2026, όπου όλα τα μονοθέσια θα κατασκευαστούν βάσει των νέων τεχνικών κανονισμών. Η αλλαγή αυτή προσφέρει μια ευκαιρία σε κάποια ομάδα να κάνει ένα σημαντικό άλμα στην κατάταξη.

Μετά από μια απογοητευτική χρονιά, ο Σαρλ Λεκλέρ δήλωσε ότι είναι «τώρα ή ποτέ» για τη Ferrari, καθώς εισέρχεται στην όγδοη σεζόν του με την ιταλική ομάδα. Ωστόσο, ο επικεφαλής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ τόνισε ότι το σχόλιο αυτό έγινε εν βρασμώ ψυχής, αμέσως μετά την έξοδό του από το μονοθέσιο.

«Ειλικρινά, αν δείτε τον Σαρλ πέρυσι, είναι σαφές πως η αντίδρασή του αμέσως μετά από μια περίοδο δοκιμών διαφέρει. Δεν είναι ο ίδιος όταν τον ρωτάς αν είναι χαρούμενος με μια δεύτερη ή έκτη θέση. Όμως, αν τον ρωτήσεις την Πέμπτη για τους στόχους του με την ομάδα, η προσέγγισή του είναι πάντα η ίδια: εποικοδομητική και με στόχο τη βελτίωση», δήλωσε αρχικά ο Βασέρ.

Ο Γάλλος στη συνέχεια υπογράμμισε ότι η διαδικασία ανάλυσης παραμένει αμετάβλητη, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα. «Ακόμα και μετά από μια νίκη, η προσέγγισή μου στη συνάντηση της Δευτέρας με τους μηχανικούς είναι ακριβώς η ίδια. Προσπαθούμε να εντοπίσουμε τομείς για βελτίωση. Δεν έχει σημασία αν τερμάτισες πρώτος ή δέκατος».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η αναζήτηση της απόδοσης είναι μια συνεχής διαδικασία που αφορά κάθε πτυχή του μονοθεσίου: «Από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μέχρι την αεροδυναμική, το στήσιμο και τον προσομοιωτή. Αυτό είναι το DNA της δουλειάς μας».

Ο Βασέρ τόνισε ότι η στάση του Λεκλέρ είναι χαρακτηριστική όλων των κορυφαίων οδηγών στο grid. «Καμία ομάδα δεν ξυπνάει ένα πρωί και λέει “δεν τα πάμε καλά, ας πιέσουμε περισσότερο”. Να είστε σίγουροι, ο Μαξ (Φερστάπεν) πιέζει την ομάδα του στα όρια, το ίδιο και ο Λάντο (Νόρις). Αυτό ακριβώς περιμένουμε από αυτούς. Είναι μέρος της δουλειάς τους», κατέληξε.