Η Honda αποκάλυψε τον ήχο του κινητήρα της για το 2026 (vid)

Φερνάντο Αλόνσο

i

©Imago

Η Honda αποκάλυψε τον ήχο του κινητήρα της για το 2026 (vid)

Η Honda και η Aston Martin έδωσαν στη δημοσιότητα ένα σύντομο βίντεο, προσφέροντας μια πρώτη ακουστική εμπειρία από τη μονάδα ισχύος που θα χρησιμοποιούν από τη σεζόν του 2026, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας εποχής για τη Formula 1.

Η Honda έδωσε μια πρώτη γεύση από το μέλλον της Formula 1, δημοσιεύοντας ένα ηχητικό απόσπασμα του κινητήρα που ετοιμάζει για τη σεζόν του 2026.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής πρόκειται να πραγματοποιήσει την πλήρη επιστροφή του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αναλαμβάνοντας ως εργοστασιακός προμηθευτής μονάδων ισχύος για την Aston Martin.

Παρότι η Honda αποχώρησε από τη Formula 1 στο τέλος του 2021, διατήρησε τη συνεργασία της με τη Red Bull μέσω μιας συμφωνίας τεχνικής υποστήριξης. Η συμφωνία αυτή εξασφάλιζε ότι τόσο η Red Bull όσο και η Racing Bulls θα χρησιμοποιούσαν κινητήρες Honda μέχρι το τέλος του 2025.

Ωστόσο, με τη Red Bull να στρέφεται στην ανάπτυξη της δικής της μονάδας ισχύος σε συνεργασία με τη Ford για τους νέους κανονισμούς του 2026, η Honda ενώνει τις δυνάμεις της με την Aston Martin, η οποία μέχρι πρότινος ήταν πελάτης της Mercedes.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της Aston Martin, ο πρόεδρος της Honda Racing, Κότζι Γουατανάμπε, εξέφρασε την αισιοδοξία του για τη συνεργασία.

«Η σχέση μεταξύ των μηχανικών είναι ήδη πολύ ισχυρή, αλλά η προσδοκία μου είναι ότι θα βελτιωθεί και θα ενταθεί όσο περισσότερο εμβαθύνουμε στο πρότζεκτ. Το κοινό σημείο εκκίνησης ήταν αυτό το πνεύμα νικητή, και μιλώντας με τον Λόρενς (Στρολ) ή οποιοδήποτε μέλος της ηγετικής ομάδας στο AMR Technology Campus, υπήρχε πάντα αυτή η αίσθηση ότι είμαστε μία ομάδα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, η φιλοσοφία της "μίας ομάδας"», ανέφερε.

Ο Γουατανάμπε πρόσθεσε: «Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν μηχανικοί της Aston Martin που εργάζονται στις εγκαταστάσεις της HRC στη Σακούρα της Ιαπωνίας, και μηχανικοί της HRC στο Σίλβερστον, στο AMR Technology Campus. Εργαζόμαστε πολύ στενά μέσω αυτής της σχέσης - υπάρχει τεράστια ανταλλαγή γνώσης και εμπειρίας μεταξύ των οργανισμών μας».

Κλείνοντας, επισήμανε ένα απρόσμενο πλεονέκτημα: «Η διαφορά ώρας είναι κάτι που μπορούμε να μετατρέψουμε σε πλεονέκτημά μας. Η Ιαπωνία είναι ξύπνια και εργάζεται ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο κοιμάται, και το αντίστροφο, οπότε το έργο προχωρά 24 ώρες το 24ωρο».