Η στρατηγική της Ferrari προκάλεσε σύγχυση στον Λεκλέρ

Σαρλ Λεκλέρ

i

©Imago

Η στρατηγική της Ferrari προκάλεσε σύγχυση στον Λεκλέρ

Ο Σαρλ Λεκλέρ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τις στρατηγικές επιλογές της Ferrari στο GP του Λας Βέγκας, θεωρώντας ότι κόστισαν στην ομάδα ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα.

Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχτηκε ότι «δεν άφησε τίποτα στην πίστα» κατά τη διάρκεια της εντυπωσιακής του εμφάνισης στο γκραν πρι του Λας Βέγκας, αλλά από τα λόγια του έγινε σαφές ότι δεν είχε πλήρη κατανόηση της στρατηγικής της Ferrari.

Ο Μονεγάσκος εκκίνησε από την ένατη θέση και με επιθετική οδήγηση κατάφερε να ανέβει στην έκτη, χάνοντας για λίγο την ευκαιρία να διεκδικήσει την τέταρτη θέση. Τελικά, ο Λεκλέρ κατατάχθηκε τέταρτος μετά τον αποκλεισμό και των δύο οδηγών της McLaren.

Ο Φερστάπεν κρατά ζωντανές τις ελπίδες για τον τίτλο μετά τη νίκη στο GP του Λας Βέγκας
FORMULA 1

16:04 - 26.11.2025

Ο Φερστάπεν κρατά ζωντανές τις ελπίδες για τον τίτλο μετά τη νίκη στο GP του Λας Βέγκας

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε μια πρώιμη κίνηση στον πρωτοπόρο τού αγώνα Λάντο Νόρις της McLaren, για να πάρει την πρώτη θέση στο GP του Λας Βέγκας, πριν φτάσει άνετα στη νίκη, διατηρώντας ζωντανές τις ελπίδες του για τον παγκόσμιο τίτλο.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, η στρατηγική του Λεκλέρ επηρεάστηκε από τις κινήσεις των Κίμι Αντονέλι και Όσκαρ Πιάστρι, χωρίς όμως να υπάρξει αντίδραση από τα pits της Ferrari. Αυτό ανάγκασε τον Μονεγάσκο να δώσει μάχη και με τους δύο στην πίστα, με τον ίδιο να παραπονιέται μέσω του team radio για έλλειψη τελικής ταχύτητας στις ευθείες, λόγω των αεροδυναμικών ρυθμίσεων του μονοθεσίου του που ευνοούσαν την κάθετη δύναμη.

«Δεν κατάφερα ποτέ να καταλάβω τη στρατηγική μας. Τερμάτισα έκτος ενώ ξεκίνησα ένατος, είναι αρκετά απογοητευτικό», παραδέχτηκε ο Λεκλέρ, μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στην «Πόλη της Αμαρτίας».

«Ήταν ένας τρελός αγώνας για μένα, έπρεπε να πάρω μεγάλα ρίσκα για να προσπεράσω, καθώς είμαστε πολύ αργοί στις ευθείες. Ήταν ένας διασκεδαστικός αγώνας, αλλά δεν κατάλαβα ποτέ τι ακριβώς συνέβη γύρω από το pit-stop μου. Ήταν αινιγματικό. Νομίζω ότι χάσαμε μερικές θέσεις, οπότε σίγουρα θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει κάτι περισσότερο.

Πίεζα στο 200% σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν άφησα τίποτα στην πίστα. Οι οδηγοί γύρω μου είχαν καλύτερο ρυθμό στο τέλος, αλλά πάλεψα για να μείνω όσο το δυνατόν πιο κοντά τους. Γιατί αν έμενα πίσω, θα έχανα το DRS, και χωρίς αυτό είμαι τρομερά αργός», συμπλήρωσε.