Ο Κίμι Αντονέλι ζήτησε συγγνώμη από τον Μαξ Φερστάπεν, μετά την ολοκλήρωση του GP του Άμπου Ντάμπι.
Ο Κίμι Αντονέλι εθεάθη να ζητά συγγνώμη από τον Μαξ Φερστάπεν, μετά την ολοκλήρωση του γκραν πρι στο Άμπου Ντάμπι. Ο Ολλανδός κέρδισε στην πίστα της Γιας Μαρίνα, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να εξασφαλίσει τον πέμπτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του. Στην τελική κατάταξη, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε δύο βαθμούς πίσω από τον νέο παγκόσμιο πρωταθλητή, Λάντο Νόρις.
Οι επικριτές έσπευσαν να επισημάνουν ότι ο Νόρις κέρδισε ακριβώς δύο βαθμούς από το λάθος του Αντονέλι στον προτελευταίο γύρο του γκραν πρι του Κατάρ, μία εβδομάδα πριν από τον «τελικό» της σεζόν. Τότε, ο Ιταλός βρισκόταν στην τέταρτη θέση, αλλά ένα λάθος στη δέκατη στροφή της πίστας της Λουσέιλ επέτρεψε στον Νόρις να τον προσπεράσει και να κερδίσει δύο επιπλέον βαθμούς στη μάχη του με τον Φερστάπεν και τον Όσκαρ Πιάστρι.
09:18 - 09.12.2025
Ο Νόρις ισοφάρισε το επίτευγμα πατέρα και γιου Ρόσμπεργκ
Ο Λάντο Νόρις, ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, ισοφάρισε ένα επίτευγμα των Κέκε και Νίκο Ρόσμπεργκ.
Μετά τον αγώνα στη Γιας Μαρίνα, δημοσιογράφοι παρατήρησαν τον Αντονέλι να ζητά συγγνώμη από τον Φερστάπεν, με τον Ολλανδό της Red Bull να απαντά ότι δεν υπάρχει λόγος να λυπάται και να προσθέτει ότι «όλα είναι εντάξει».
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτοί οι δύο βαθμοί δεν αποδείχθηκαν τελικά καθοριστικοί. Είναι εύκολο να υποθέσουμε ότι η McLaren θα είχε δώσει εντολή στον Πιάστρι να παραχωρήσει τη δεύτερη θέση στο Άμπου Ντάμπι στον Νόρις, ώστε ο Βρετανός να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής. Αν αυτός και ο Φερστάπεν είχαν ισοβαθμήσει με νίκη του Ολλανδού στη Γιας Μαρίνα, τότε ο τίτλος θα πήγαινε στα χέρια του Φερστάπεν, ο οποίος ολοκλήρωσε τη σεζόν με μία νίκη περισσότερη από τον Νόρις.
Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε και ένα άλλο περιστατικό της περασμένης σεζόν, όπου ο Αντονέλι ενεπλάκη άθελά του στη μάχη για τον τίτλο. Ο λόγος για τη σύγκρουσή του με τον Φερστάπεν στον πρώτο γύρο του γκραν πρι της Αυστρίας, η οποία έθεσε και τους δύο εκτός αγώνα στο Red Bull Ring και στέρησε από τον οδηγό της Red Bull τουλάχιστον δέκα βαθμούς, με τους οποίους θα είχε κατακτήσει με άνεση το παγκόσμιο πρωτάθλημα.