Με το Νο1 στο μονοθέσιό του ο Νόρις το 2026

Λάντο Νόρις

i

©Imago

Με το Νο1 στο μονοθέσιό του ο Νόρις το 2026

Ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Λάντο Νόρις, ανακοίνωσε πως θα αγωνίζεται με τον αριθμό 1 στο μονοθέσιό του από την επόμενη σεζόν, αφήνοντας για λίγο στην άκρη το χαρακτηριστικό του Νο4.

Ο Λάντο Νόρις πήρε την απόφασή του σχετικά με τον αριθμό που θα φέρει το μονοθέσιό του κατά την αγωνιστική περίοδο του 2026 στη Formula 1, την πρώτη του χρονιά ως παγκόσμιος πρωταθλητής μετά την επικράτησή του έναντι των Μαξ Φερστάπεν και Όσκαρ Πιάστρι στο πρωτάθλημα του 2025.

Ο οδηγός της McLaren θα αφήσει προσωρινά στην άκρη τον συνήθη αριθμό του, το 4, για να υιοθετήσει το νούμερο 1 από τον οδηγό της Red Bull, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος στη βαθμολογία. Ο Φερστάπεν αγωνιζόταν με τον αριθμό 1, ο οποίος προορίζεται για τον εκάστοτε παγκόσμιο πρωταθλητή, σε 92 γκραν πρι από την έναρξη της σεζόν του 2022 μέχρι και τον πιο χθεσινό αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, όπου στέφθηκε πρωταθλητής ο Νόρις.

Οι ξέφρενοι πανηγυρισμοί του Νόρις με τη σύντροφό του μετά την κατάκτηση του τίτλου (vid)
FORMULA 1

22:19 - 08.12.2025

Οι ξέφρενοι πανηγυρισμοί του Νόρις με τη σύντροφό του μετά την κατάκτηση του τίτλου (vid)

Ο Λάντο Νόρις, είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 και το γιόρτασε δεόντως μετά το φινάλε της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι, έχοντας στο πλευρό του την εντυπωσιακή σύντροφό του, Μαργκαρίτα Κορσέιρο.

Είναι γνωστό ότι ο Λιούις Χάμιλτον είχε επιλέξει να μην πάρει τον αριθμό 1 κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας του, προτιμώντας να διατηρήσει τον προσωπικό του αριθμό, το 44, στο μπροστινό μέρος των μονοθεσίων της Mercedes.

Το σερί του Φερστάπεν με τον αριθμό 1 ήταν κατά πέντε αγώνες μεγαλύτερο από αυτό του Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος είχε τον συγκεκριμένο αριθμό να κοσμεί τη Ferrari του από το GP της Αυστραλίας το 2001 έως το GP της Κίνας το 2005, για 87 συνεχόμενους αγώνες. Ωστόσο, ο Γερμανός οδηγός κράτησε συνολικά τον αριθμό 1 για 120 γκραν πρι, συμπεριλαμβανομένων των σεζόν 1995 και 1996 στη Formula 1.

Βέβαια, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σουμάχερ αγωνιζόταν σε μια εποχή όπου στον νικητή του τίτλου αποδιδόταν αυτόματα το μονοθέσιο με τον αριθμό 1.