Ο Γκασλί ανανέωσε με την Alpine μέχρι το 2028

Φλάβιο Μπριατόρε και Πιερ Γκασλί

i

©Alpine

Ο Γκασλί ανανέωσε με την Alpine μέχρι το 2028

Άγγελος Φραγκισκάτος 14:48 - 06.09.2025 / Ανανεώθηκε: 14:49 - 06.09.2025

Η Alpine ανακοίνωσε την πολυετή επέκταση του συμβολαίου της με τον Πιερ Γκασλί.

Ο Πιερ Γκασλί υπέγραψε νέο μακροπρόθεσμο συμβόλαιο με την Alpine, το οποίο θα τον κρατήσει στην ομάδα του Ένστοουν τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2028.

Ο Γάλλος εντάχθηκε στην Alpine στις αρχές της σεζόν 2023, αφού πέρασε τα πρώτα 5,5 χρόνια του στη Formula 1 στον οργανισμό της Red Bull. Με την Alpine, ο Γκασλί έχει καταγράψει δύο βάθρα - δύο τρίτες θέσεις από την Ολλανδία το 2023 και το Σάο Πάολο το 2024.

Ο Πιάστρι απέφυγε την ποινή στις κατατακτήριες
FORMULA 1

10:22 - 06.09.2025

Ο Πιάστρι απέφυγε την ποινή στις κατατακτήριες

Ο Όσκαρ Πιάστρι πέρασε μια μικρή περιπέτεια κατά την πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών του Ιταλικού GP, αποφεύγοντας μια πιθανή ποινή στη σειρά εκκίνησης και δεχόμενος απλώς μια επίπληξη μετά από ένα συμβάν στο pit lane της Μόντσα.

«Είμαι ενθουσιασμένος που εξασφαλίζω το μακροπρόθεσμο μέλλον μου με την Alpine. Ως Γάλλος, είμαι πολύ περήφανος που οδηγώ ένα γαλλικό μονοθέσιο. Από τότε που εντάχθηκα στην ομάδα το 2023, πάντα ένιωθα ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για το μέλλον μου. Η υποστήριξη του Φλάβιο (Μπριατόρε) και η πίστη του σε μένα, η δέσμευση του Φρανσουά (Προβό) στο πρότζεκτ της Formula 1, καθώς και όλοι στο Ένστοουν, έκαναν αυτή την απόφαση φυσική.

Θέλω να είμαι εδώ για πολλά ακόμη χρόνια και να φέρω τα αποτελέσματα που στοχεύουμε - νίκες και τίτλους. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτή την προσπάθεια και ανυπομονώ να συνεχίσουμε αυτή την ξεχωριστή ιστορία», δήλωσε ο Γκασλί στην επίσημη ιστοσελίδα της Alpine.

Αυτή τη στιγμή, η γαλλική ομάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών με 20 βαθμούς, όλοι τους κερδισμένοι από τον Γκασλί. Η μεγάλη ελπίδα όλων στο Ένστοουν είναι ότι με την εισαγωγή των νέων κανονισμών του χρόνου, η ομάδα θα ανέβει στην κατάταξη.

Σε αυτό αναμένεται να συμβάλει και η απόφαση της Renault να κλείσει το πρόγραμμα ανάπτυξης κινητήρων της και αντ' αυτού η Alpine να χρησιμοποιεί τους κινητήρες της Mercedes.