Ο επικεφαλής μηχανικός της Mercedes, Άντριου Σόβλιν, εξήγησε τον λόγο για τον οποίο ο Κίμι Αντονέλι τιμωρήθηκε με ποινή πέντε δευτερολέπτων μετά το τέλος του γκραν πρι του Λας Βέγκας.
Ο Άντριου Σόβλιν, επικεφαλής μηχανικός της Mercedes, εξήγησε τον λόγο για τον οποίο επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων στον Κίμι Αντονέλι μετά το τέλος του γκραν πρι του Λας Βέγκας.
Η ποινή δόθηκε στον νεαρό Ιταλό για άκυρη εκκίνηση, παρόλο που από τις επαναληπτικές προβολές δεν φάνηκε ξεκάθαρα κάτι τέτοιο. Ωστόσο, οι αισθητήρες της FIA κατέγραψαν κίνηση του μονοθεσίου του Αντονέλι πριν σβήσουν τα φώτα, γεγονός που οδήγησε στην επιβολή της ποινής.
16:26 - 27.11.2025
Φέτελ: «Αυτό είναι το πιο τρομακτικό στοιχείο του Φερστάπεν»
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εστίασε στη νοοτροπία του Μαξ Φερστάπεν, την οποία θεωρεί το καθοριστικό στοιχείο που τον κάνει να ξεχωρίζει στις κρίσιμες στιγμές.
Αυτή η κύρωση παραλίγο να κοστίσει το βάθρο στον Ιταλό, ο οποίος αρχικά είχε καταταγεί πέμπτος. Μετά τον αποκλεισμό των δύο οδηγών της McLaren, ο Αντονέλι ανέβηκε στην τρίτη θέση του podium. Στην τελική κατάταξη, τερμάτισε μόλις 0,190 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος έχασε ταχύτητα στους τελευταίους γύρους και έμεινε πίσω από τον οδηγό της Mercedes, παρότι ο τελευταίος είχε ξεκινήσει από την 17η θέση και διέθετε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά.
«Όταν οι άνθρωποι σκέφτονται μια άκυρη εκκίνηση, φαντάζονται κάποιον να αφήνει τον συμπλέκτη και να ξεκινά πριν σβήσουν τα φώτα. Αλλά εδώ η κατάσταση ήταν αρκετά διαφορετική και ασυνήθιστη», εξήγησε ο Σόβλιν.
«Αν δείτε το βίντεο, θα παρατηρήσετε ότι το μονοθέσιο κινείται κατά δύο εκατοστά πριν σβήσουν τα φώτα, πολύ, μα πάρα πολύ αργά, αλλά ο Κίμι σε κανένα σημείο δεν αφήνει τον συμπλέκτη, τον κρατάει πλήρως πατημένο. Αυτό που πιστεύουμε ότι συνέβη είναι ότι το μονοθέσιο άρχισε να κινείται τη στιγμή που ο Κίμι άφησε τα φρένα», πρόσθεσε.
«Συνήθως, αυτό γίνεται περίπου ένα δευτερόλεπτο πριν από την εκκίνηση. Είτε πρόκειται για τους κραδασμούς του μονοθέσιου, είτε υπήρχε ακόμα ροπή στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά σίγουρα δεν ήταν ο Κίμι αυτός που προκάλεσε την κίνηση του μονοθεσίου.
Τώρα, τα συστήματα της FIA είναι πολύ ευαίσθητα, ανιχνεύουν και την παραμικρή κίνηση. Καταφέραμε να δούμε αυτή την ελάχιστη κίνηση όταν εξετάσαμε προσεκτικά το βίντεο. Ήταν απλώς κακή τύχη για εκείνον που δέχτηκε αυτή την ποινή. Ο Κίμι έκανε τα πάντα σωστά, αλλά πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί», κατέληξε ο Σόβλιν.