Ο Στέλλα αντιμέτωπος με τους δαίμονες του 2010 στο Άμπου Ντάμπι

Αντρέα Στέλλα

i

©Imago

Ο Στέλλα αντιμέτωπος με τους δαίμονες του 2010 στο Άμπου Ντάμπι

Ο επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλλα, θα έχει επιτέλους την ευκαιρία να αντιμετωπίσει τους δαίμονες που τον «στοιχειώνουν» εδώ και 15 χρόνια.

Ο επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλλα, θα έχει την ευκαιρία να ξορκίσει επιτέλους τους δαίμονες που τον «στοιχειώνουν» εδώ και 15 χρόνια, κατά τη διάρκεια του κυριακάτικου GP στο Άμπου Ντάμπι.

Το 2010, ο Ιταλός, υπό την ιδιότητά του ως μηχανικός αγώνα του Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari, ξεκίνησε τον αγώνα στην πίστα Γιας Μαρίνα από την ιδανική θέση για να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο μαζί με τον Ισπανό πιλότο. Ωστόσο, τότε, ο Στέλλα και η Ferrari επικεντρώθηκαν υπερβολικά στον Μαρκ Γουέμπερ, τον πλησιέστερο αντίπαλο του Αλόνσο στη μάχη για τον τίτλο, υποτιμώντας πλήρως τις πιθανότητες του Σεμπάστιαν Φέτελ να διεκδικήσει το στέμμα.

Πριν από το GP του Άμπου Ντάμπι το 2010, συνολικά τέσσερις οδηγοί είχαν μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο: ο Αλόνσο (246 βαθμοί), ο Γουέμπερ (238), ο Φέτελ (231) και το απόλυτο αουτσάιντερ, ο Λιούις Χάμιλτον (222). Τελικά, τον τίτλο κατέκτησε ο Φέτελ, ο οποίος θριάμβευσε στη Γιας Μαρίνα, ενώ ο Αλόνσο και ο Γουέμπερ τερμάτισαν στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.

Ο κύριος λόγος που οι δύο τους έμειναν τόσο πίσω ήταν το γεγονός ότι μετά τις στάσεις τους στα pits, στον 11ο γύρο για τον Γουέμπερ και στον 15ο για τον Αλόνσο, εγκλωβίστηκαν πίσω από τον Βιτάλι Πέτροφ. Ο Ρώσος είχε πραγματοποιήσει το δικό του pit-stop ήδη από το τέλος του πρώτου γύρου, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα. Ο Αλόνσο, γνωστός για το μαχητικό του πνεύμα, έκανε αρκετές προσπάθειες να προσπεράσει τον Πέτροφ, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να βρει δίοδο, με τον Ρώσο να αμύνεται απόλυτα εντός των κανονισμών.

Την ίδια στιγμή, ο Φέτελ, που είχε εκκινήσει από την πολ ποζίσιον, έκανε τη δική του στάση στα pits μόλις στο τέλος του 24ου γύρου και επέστρεψε στην πίστα διατηρώντας την πρώτη θέση. Έτσι, κάπως απροσδόκητα, κατέκτησε τον τίτλο, παρόλο που δεν είχε βρεθεί ποτέ στην κορυφή της γενικής κατάταξης κατά τη διάρκεια της σεζόν. Στο τέλος του πρωταθλήματος, ο πιλότος της Red Bull τερμάτισε τέσσερις βαθμούς μπροστά από τον Αλόνσο, ο οποίος απέτυχε να κατακτήσει τον τίτλο στην πρώτη του χρονιά με τη Ferrari.

Τώρα, 15 χρόνια αργότερα, ο Στέλλα έχει την ευκαιρία να επανορθώσει για το λάθος του 2010. Πριν από το φετινό GP του Άμπου Ντάμπι, ο πιλότος της McLaren, Λάντο Νόρις, ηγείται της βαθμολογίας με προβάδισμα 12 βαθμών έναντι του Μαξ Φερστάπεν και 16 έναντι του ομόσταυλού του, Όσκαρ Πιάστρι.

Όπως γίνεται αντιληπτό, η κατάσταση είναι αρκετά παρόμοια με εκείνη του 2010, αλλά με μία μεγάλη διαφορά. Αυτή τη φορά, ο Στέλλα διαθέτει δύο «άσσους» στη μάχη για τον τίτλο, και όχι έναν, όπως πριν από 15 χρόνια. Αυτό δίνει τεράστιες πιθανότητες στον Ιταλό να καταφέρει επιτέλους να νικήσει τους δαίμονες που σίγουρα τον κυνηγούν εδώ και μιάμιση δεκαετία.

Loading...