Ο Βιλνέβ αναρωτιέται γιατί δεν υπήρξε κόκκινη σημαία μετά το ατύχημα του Νόρις

Ζακ Βιλνέβ

i

©Imago

Ο Βιλνέβ αναρωτιέται γιατί δεν υπήρξε κόκκινη σημαία μετά το ατύχημα του Νόρις

Ο Ζακ Βιλνέβ εξέφρασε την απορία του σχετικά με τον λόγο που δεν βγήκε κόκκινη σημαία στο GP του Καναδά, μετά το ατύχημα του Λάντο Νόρις.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 του 1997, Ζακ Βιλνέβ, εξέφρασε την απορία του γιατί ο αγώνας για το γκραν πρι του Καναδά δεν διακόπηκε με κόκκινη σημαία μετά το ατύχημα του Λάντο Νόρις στην αρχή του 67ου γύρου από τους 70.

Ο Βρετανός εγκατέλειψε τον αγώνα μετά από επαφή με τον teammate του, Όσκαρ Πιάστρι, στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, ενώ οι δύο «πάλευαν» για την 4η θέση. Ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας σχεδόν αμέσως, το οποίο παρέμεινε στην πίστα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Σύμφωνα με τον Βιλνέβ, ο αγωνοδίκτης, Ρούι Μάρκες έπρεπε να διακόψει τον αγώνα με κόκκινη σημαία και να τον επανεκκινήσει με στατική εκκίνηση, δύο γύρους πριν το τέλος. Αντ' αυτού, κατά τα λεγόμενα του Βιλνέβ, οι θεατές παρακολούθησαν ένα βαρετό φινάλε, όπου ο Τζορτζ Ράσελ πήρε την πρώτη του νίκη για τη σεζόν μπροστά από τους Μαξ Φερστάπεν και Κίμι Αντονέλι, ενώ ο Πιάστρι τερμάτισε τέταρτος.

«Ο αγώνας τελείωσε, σπουδαίο βάθρο για τον Αντονέλι. Το χρειαζόταν αυτό μετά από τα δύσκολα τρία τελευταία γκραν πρι. Τώρα θα αποκτήσει αυτοπεποίθηση και αυτό θα είναι σπουδαίο για εκείνον. Αυτό που θα μπορούσε και έπρεπε να είναι ένας συναρπαστικός αγώνας κατέληξε όχι και τόσο συναρπαστικός. Στο τέλος, οι κανονισμοί επιτρέπουν να έχουμε κόκκινη σημαία και νέα εκκίνηση δύο γύρους πριν το τέλος. Τα Σπριντ είναι πάντα συναρπαστικά. Αντί αυτού, επέλεξαν ένα βαρετό φινάλε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Λυπάμαι πολύ.

Ο αγώνας καθορίστηκε κυρίως από τη φθορά των ελαστικών. Κυριολεκτικά όλοι πρόσεχαν τα ελαστικά τους αντί να πιέζουν δυνατά. Όσο για τη σύγκρουση μεταξύ των οδηγών της McLaren, είναι εύκολο να δείξουμε τον Νόρις. Συνειδητοποίησε πολύ αργά ότι ο Πιάστρι κάλυπτε την αριστερή πλευρά της πίστας και η μύτη του χτύπησε στο κιβώτιο ταχυτήτων του Πιάστρι. Ο Πιάστρι δεν το συνειδητοποίησε, καθώς κινούνταν αριστερά, κάτι που δεν έπρεπε να κάνει. Ήταν λίγο άσχημο, οπότε θα υπάρξουν συζητήσεις στην ομάδα αργότερα», ανέφερε ο Βιλνέβ σε story που ανέβασε στον λογαριασμό του στο Instagram.