Ο Κόλτον Χέρτα θα μεταβεί στη Formula 2 το 2026, ενόψει μιας πιθανής προαγωγής στην Cadillac στη Formula 1.
Ο Κόλτον Χέρτα θα αγωνιστεί στη Formula 2 το 2026, έχοντας επιλέξει να αποχωρήσει από το IndyCar, όπου πέρασε τις τελευταίες επτά σεζόν.
Χθες, ο 25χρονος Αμερικανός ανακοινώθηκε ως ο τρίτος οδηγός της Cadillac, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στη Formula 1 του χρόνου. Παράλληλα με αυτή την είδηση, ανακοινώθηκε ότι ο Χέρτα θα αποχωρήσει από το IndyCar για να κυνηγήσει το όνειρό του να αγωνιστεί στη Formula 1.
)
13:15 - 05.09.2025
Ο Χάμιλτον στη μεγαλύτερη «κρίση» της καριέρας του, η κυριαρχία της McLaren και ο αγωνιζόμενος Φερστάπεν
Ο Λιούις Χάμιλτον βιώνει τη μεγαλύτερη «κρίση» στην καριέρα του στη Formula 1 μετά τη μεταγραφή του στη Ferrari. Μέχρι στιγμής δεν έχει κερδίσει ούτε μία νίκη ή βάθρο με τη Scuderia και βρίσκεται 200 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Όσκαρ Πιάστρι.
Για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να συγκεντρώσει τουλάχιστον 40 πόντους στην άδεια «super license», ενώ αυτή τη στιγμή ο Αμερικανός έχει 35. Από αυτούς, ένας πόντος θα λήξει στα τέλη του 2026, πράγμα που σημαίνει ότι ο Χέρτα θα πρέπει να κερδίσει τουλάχιστον έξι μέσα στην επόμενη χρονιά, ώστε να μπορέσει να λάβει την συγκεκριμένη άδεια για τη σεζόν του 2027.
Και για να έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να εκπληρώσει το όνειρό του να οδηγήσει στη Formula 1, ο Χέρτα θα κάνει ένα βήμα πίσω στην καριέρα του και θα αγωνιστεί στη Formula 2 του χρόνου. Αυτή η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον ιδιοκτήτη της ομάδας της Cadillac, Νταν Τάουρις, του οποίου η εταιρεία κατέχει επίσης την ομάδα της Andretti, για την οποία αγωνιζόταν ο Χέρτα στο IndyCar.
«Ήμασταν τυχεροί που κρατήσαμε τον Κόλτον τόσο καιρό στην ομάδα της Andretti στο IndyCar και τώρα θα ακολουθήσει το όνειρό του να οδηγήσει στη Formula 1. Και, για να το κάνει αυτό, θα αναλάβει ένα αρκετά μεγάλο ρίσκο. Αποχωρεί από το IndyCar, αλλά δεν πηγαίνει απευθείας στη Formula 1, εκεί θα είναι δοκιμαστής και οδηγός εξέλιξης και ταυτόχρονα θα αγωνίζεται στη Formula 2. Πρέπει να μάθει τις πίστες, τα ελαστικά, τα οποία είναι πολύ σημαντικά και διαφορετικά από αυτά του IndyCar.
Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανος για την προθυμία του Κόλτον να αναλάβει αυτό το ρίσκο στην επιδίωξη του ονείρου του. Είμαι σίγουρος ότι θα έχει την ευκαιρία του, αλλά πρέπει να την κερδίσει, έτσι δεν είναι; Αναλαμβάνει αυτό το ρίσκο. Νομίζω ότι ο κόσμος πρέπει να χειροκροτήσει τον Κόλτον για αυτή τη γενναία κίνηση. Αυτή η θέση δεν του ανήκει, δεν έχει εγγυημένη θέση στη Formula 1. Πρέπει να αποδείξει ότι αξίζει μια θέση στη Formula 1», δήλωσε ο Τάουρις.
Για να συγκεντρώσει τους απαραίτητους 40 πόντους στη «super license» στα τέλη του 2026, ο Χέρτα θα πρέπει να τερματίσει τουλάχιστον όγδοος στην τελική κατάταξη της Formula 2. Επιπλέον, θα μπορεί να συγκεντρώνει πόντους και μέσω συμμετοχών σε ελεύθερες δοκιμές - έναν για κάθε δοκιμή στην οποία διανύει τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα χωρίς να λάβει ποινές.