Ο επικεφαλής της Red Bull, Λορέν Μεκίς, επαίνεσε τη στρατηγική της McLaren στο κρίσιμο GP του Άμπου Ντάμπι.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Λορέν Μεκίς, εξήρε τη στρατηγική της McLaren στο GP του Άμπου Ντάμπι, αναγνωρίζοντας ότι έθεσε τον Μαξ Φερστάπεν και την ομάδα του ενώπιον μιας σχεδόν αδύνατης στρατηγικής πρόκλησης.
Ο Όσκαρ Πιάστρι εκκίνησε από την τρίτη θέση με τη σκληρή γόμα ελαστικών και κατάφερε από νωρίς να προσπεράσει τον ομόσταυλό του, Λάντο Νόρις, ο οποίος, όπως και ο Φερστάπεν, ξεκίνησε με τη μεσαία γόμα. Αυτή η επιλογή έδωσε στον Πιάστρι τη δυνατότητα να παραμείνει περισσότερο στην πίστα. Μάλιστα, αν εμφανιζόταν αυτοκίνητο ασφαλείας την κατάλληλη στιγμή, θα είχε την ευκαιρία ακόμη και να διεκδικήσει τη νίκη.
11:46 - 12.12.2025
«Κανείς δεν έχει πετύχει όσα εγώ»: Η απάντηση του Χάμιλτον στους επικριτές του
Ο Λιούις Χάμιλτον απάντησε σε όσους τον επικρίνουν για τις φετινές του επιδόσεις, τονίζοντας πως η αγάπη του για τους αγώνες παραμένει το ισχυρότερο κίνητρό του.
«Η επιλογή αυτών των ελαστικών για τον Όσκαρ ήταν μια έξυπνη κίνηση από τη McLaren, καθώς τους έδωσε πολλές επιλογές, ενώ για εμάς σήμαινε ότι έπρεπε να αντιμετωπίσουμε δύο διαφορετικά σενάρια στη μάχη για τη νίκη. Ναι, δεν το περιμέναμε αυτό», επιβεβαίωσε ο Μεκίς.
Η Pirelli είχε προτείνει ως ιδανική στρατηγική την εκκίνηση με τη μεσαία γόμα, καθώς η επιλογή της σκληρής ενείχε τον κίνδυνο απώλειας θέσεων στην αρχή του αγώνα. Αφού ο Πιάστρι πέρασε μπροστά από τον Νόρις και καταδίωξε τον Φερστάπεν, η McLaren εξασφαλίστηκε και έναντι πιθανών προσπαθειών του Ολλανδού να καθυστερήσει τον ρυθμό και να προσπαθήσει να «προσφέρει» τον Νόρις στους οδηγούς που ακολουθούσαν, καθώς μια τέτοια απόφαση θα οδηγούσε σε μια γρήγορη επίθεση από τον Αυστραλό.
Προς το τέλος του αγώνα, η Red Bull έκρινε ότι θα ήταν υπερβολικά ριψοκίνδυνο για τον Φερστάπεν να μπει ξανά στα pits, προσπαθώντας να συμπιέσει το γκρουπ οδηγών πίσω του. Έτσι, ο Ολλανδός παρέμεινε στην πρωτοπορία, ελπίζοντας ότι ο Νόρις θα έχανε την τρίτη θέση, κάτι που τελικά δεν συνέβη.
Από την αρχή του αγώνα, οι οδηγοί της McLaren εδραιώθηκαν στη δεύτερη και την τρίτη θέση, αποτέλεσμα που ήταν απολύτως αρκετό για να εξασφαλίσει τον τίτλο στον Νόρις. Κατά τη διάρκεια του γκραν πρι, έγινε σαφές ότι οι Σαρλ Λεκλέρ και Τζορτζ Ράσελ δεν είχαν τον απαιτούμενο ρυθμό για να τους απειλήσουν, παρά τις επίμονες προσπάθειες του οδηγού της Ferrari. Έτσι, δεν χρειάστηκε ποτέ ο Πιάστρι να παραχωρήσει τη θέση του στον Νόρις, καθώς οι βαθμοί της τρίτης θέσης ήταν αρκετοί για να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής.