Η FIA παρενέβη για να υπερασπιστεί τον Λίαμ Λόσον, απαντώντας στις κατηγορίες της μεξικανικής ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού ότι ο οδηγός δεν επιβράδυνε όσο έπρεπε κατά την παρουσία προσωπικού στην πίστα στο GP του Μεξικό.
Η FIA υπερασπίστηκε τον Λίαμ Λόσον, ο οποίος κατηγορήθηκε για απερίσκεπτη οδήγηση κατά τη διάρκεια του GP του Μεξικό από την μεξικανική ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Οι κατηγορίες αυτές προέκυψαν μετά από ένα περιστατικό στην αρχή του δεύτερου γύρου, όταν ο Λόσον πέρασε από μια περιοχή της πίστας όπου βρίσκονταν κριτές. Αυτοί είχαν βγει για να μαζέψουν διάφορα συντρίμμια που είχαν διασκορπιστεί μετά τις επαφές στην πρώτη στροφή του αγώνα.
11:46 - 01.11.2025
Ο Ράσελ εξηγεί πώς διαχειρίστηκε τις φήμες για τον Φερστάπεν
Ο Τζορτζ Ράσελ μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε τις έντονες φήμες που συνέδεαν τον Μαξ Φερστάπεν με τη θέση του στη Mercedes.
Στην περίπτωση αυτή, η παρέμβαση των κριτών καλύφθηκε μόνο με διπλές κίτρινες σημαίες, καθώς όλη η υπόλοιπη σειρά, εκτός από τον Λόσον, βρισκόταν στο άλλο άκρο της πίστας. Ο Νεοζηλανδός, ωστόσο, αναγκάστηκε να μπει στα pits στο τέλος του πρώτου γύρου για αλλαγή μπροστινής πτέρυγας και έχασε πολύ χρόνο, γεγονός που οδήγησε στην κατάσταση να περάσει από τις πρώτες στροφές ενώ οι κριτές ήταν ακόμα στην πίστα.
Μετά τον αγώνα, ο οδηγός της Racing Bulls ήταν αρκετά επικριτικός προς τους διοργανωτές για την επικίνδυνη κατάσταση, ενώ με τη σειρά του ο Νεοζηλανδός δέχτηκε κριτική από την μεξικανική ομοσπονδία επειδή δεν συμμορφώθηκε με τις διπλές κίτρινες σημαίες. Χθες, ωστόσο, η FIA εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, στην οποία δηλώνει κατηγορηματικά ότι ο Λόσον συμμορφώθηκε με τις διπλές κίτρινες σημαίες και πέρασε από τις πρώτες στροφές με χαμηλότερη ταχύτητα από ό,τι σε οποιονδήποτε άλλο γύρο.
«Αφού αναλύσαμε τα δεδομένα τηλεμετρίας, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ο οδηγός του μονοθεσίου #30, Λίαμ Λόσον, επιβράδυνε κατάλληλα και αντέδρασε σωστά στις διπλές κίτρινες σημαίες, φρενάροντας νωρίτερα από ό,τι σε άλλους γύρους και περνώντας σημαντικά πιο αργά από την αγωνιστική ταχύτητα στη στροφή 1».
Η ανακοίνωση κατέληγε: «Δεν φέρει καμία ευθύνη για αυτό το περιστατικό. Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας στους εθελοντές και τους ανθρώπους της πίστας για τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή τους. Χωρίς αυτούς, το άθλημά μας δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει με ασφάλεια».