Formula 1: Τα σημερινά σκάνδαλα είναι τίποτα σε σχέση με αυτά του παρελθόντος
i

©imago

Formula 1: Τα σημερινά σκάνδαλα είναι τίποτα σε σχέση με αυτά του παρελθόντος

Sportal newsroom 16:10 - 17.04.2025

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι, δήλωσε ότι τα τρέχοντα σκάνδαλα στο άθλημα, σχετικά με την ερμηνεία των κανονισμών και την εκμετάλλευση των "γκρίζων ζωνών" τους, είναι σχετικά μικρά σε σύγκριση με αυτά του παρελθόντος.

Σε όλη την ιστορία της Formula 1, υπήρχαν πάντα ομάδες που ερμήνευαν τους κανονισμούς με ενδιαφέροντα τρόπο, δίνοντάς τους πλεονέκτημα στην πίστα, κάτι που δεν άρεσε στους αντιπάλους τους. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων, αλλά τα τελευταία χρόνια η FIA κάνει πολύ καλή δουλειά και πλέον στους κανονισμούς δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου τέτοιες "γκρίζες ζώνες".

«Έχω ζήσει πολλά τέτοια: Μαλαισία 1999, το FRIC, το mass damper, το F-Duct, όλα αυτά είναι μέρος της ιστορίας της Formula 1. Είχα συνηθίσει να συμμετέχω σε διαμάχες για τους αθλητικούς και τεχνικούς κανονισμούς σχεδόν κάθε Κυριακή.

Στο παρελθόν υπήρχαν πολύ μεγαλύτερες "γκρίζες ζώνες" στους κανονισμούς από ό,τι σήμερα. Αλλά οι άνθρωποι στη Formula 1 εξακολουθούν να ξέρουν πώς να κινούνται στα όρια. Προσωπικά, όμως, πιστεύω ότι οι τωρινές διαμάχες είναι σχετικά μικρές. Στην πραγματικότητα, θα ήταν ωραίο να έχουμε λίγο μεγαλύτερα σκάνδαλα, για να δώσουμε λίγη "κίνηση" στο άθλημα», δήλωσε ο Ντομενικάλι στο Motorsport.com.

Αυτή τη στιγμή, οι μεγαλύτερες διαμάχες αφορούν την κάμψη των αεροτομών, με πρωταγωνιστές τις ομάδες της Red Bull και της McLaren. Οι νυν πρωταθλητές στους κατασκευαστές κατηγορούνται από τα μέσα της περασμένης χρονιάς ότι παραβιάζουν τους κανονισμούς για την κινητή αεροδυναμική και για αυτόν τον λόγο, από το Grand Prix της Ισπανίας στις αρχές Ιουνίου, θα εφαρμοστούν πολύ πιο αυστηροί έλεγχοι για τις αεροτομές που κάμπτονται.