Για λόγους ασφαλείας, η Pirelli καθιστά υποχρεωτική τη στρατηγική των δύο pit stop για όλους τους οδηγούς στο επερχόμενο GP του Κατάρ, θέτοντας παράλληλα ανώτατο όριο 25 γύρων για κάθε σετ ελαστικών.
Η Formula 1, η FIA και η Pirelli συμφώνησαν να επιβάλουν όριο 25 γύρων ανά σετ ελαστικών στο επερχόμενο γκραν πρι του Κατάρ, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι οι οδηγοί θα υποχρεωθούν σε τουλάχιστον δύο στάσεις στα pit κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Το γκραν πρι του Κατάρ έχει διάρκεια 57 γύρων και η πίστα Λουσέιλ είναι γνωστή για την έντονη φθορά που προκαλεί στα ελαστικά. Για να αποφευχθούν επικίνδυνες καταστάσεις, η Pirelli εξέδωσε οδηγία σύμφωνα με την οποία οι οδηγοί δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν περισσότερους από 25 γύρους με το ίδιο σετ ελαστικών σε οποιαδήποτε περίοδο δοκιμών ή στον αγώνα, ανεξαρτήτως της γόμας.
16:51 - 17.11.2025
Αποκαλύψεις για τους τελευταίους μήνες του Χόρνερ στη Red Bull
Ο απολυθείς επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, φέρεται να προσπαθούσε κατά τους τελευταίους μήνες της θητείας του να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο σχεδόν όλων των τμημάτων της ομάδας.
Η απόφαση του επίσημου προμηθευτή ελαστικών της Formula 1 βασίστηκε στην ανάλυση της απόδοσης των ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν στην πίστα Λουσέιλ το 2024. Διαπιστώθηκε ότι πέρυσι, σε αρκετές περιπτώσεις, το εμπρός αριστερό ελαστικό σε πολλά μονοθέσια έφτασε στο μέγιστο όριο φθοράς. Αυτό το φαινόμενο, σε συνδυασμό με την υψηλή ενέργεια που παράγεται από τα πλευρικά φορτία, αυξάνει σημαντικά τη δομική κόπωση στην κατασκευή των slick ελαστικών.
«Στην προσπάθειά τους να μειώσουν τον αριθμό των pit stop στον αγώνα του Κατάρ, οι ομάδες εργάστηκαν σκληρά για να περιορίσουν την πτώση απόδοσης των ελαστικών. Αυτό οδήγησε σε σημαντική πτώση της απόδοσης και στην παράταση των stints πέρα από τον ωφέλιμο κύκλο ζωής των ελαστικών», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Pirelli
Το 2023, η FIA και η Pirelli είχαν επιβάλει έναν παρόμοιο περιορισμό στο Κατάρ, αλλά για διαφορετικό λόγο. Τότε, η επιθετική χρήση των κερμπς από τους οδηγούς στις στροφές προκαλούσε μικροσκισίματα στα πλαϊνά τοιχώματα των ελαστικών. Για το 2024, το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίστηκε με αλλαγές τόσο στα κερμπς όσο και στην κατασκευή των ελαστικών.
Στο Κατάρ, οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τις τρεις πιο σκληρές γόμες της Pirelli (C1, C2 και C3). Δεδομένου ότι πρόκειται για τριήμερο με Αγώνα Σπριντ, κάθε οδηγός θα λάβει δύο σετ σκληρών ελαστικών, τέσσερα σετ μέσης γόμας και έξι σετ μαλακών.