Φρεσκαρίστηκαν τα Honda Jazz και Crosstar

Tα Honda Jazz και Crosstar

i

©Honda

Φρεσκαρίστηκαν τα Honda Jazz και Crosstar

Δημήτρης Μπαλής • 15:03 - 19.07.2023 / Ανανεώθηκε: 14:48 - 14.08.2024

Με πιο σπορτίφ στυλ, βελτιωμένα επίπεδα εξοπλισμού και πιο δυναμικές επιδόσεις.

Διατίθενται στην Ελλάδα τα φρεσκαρισμένα Honda Jazz και Crosstar, με ανανεωμένο εξωτερικό στυλ που δίνει πιο σπορ εμφάνιση, ενώ οι αλλαγές στο εσωτερικό προσφέρουν μια πιο premium αίσθηση

Προστίθεται νέα έκδοση Advance Sport με δυναμικές επιδόσεις και ειδικά στοιχεία σπορ σχεδίασης στο εσωτερικό και το εξωτερικό (τριάκτινο τιμόνι διακοσμημένο με κίτρινες ραφές και χειριστήρια paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων από το τιμόνι).

Νέα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, δημιουργούν μια χαρακτηριστική και πιο συνεκτική αισθητική, η οποία αντικατοπτρίζει καλύτερα τη δυναμική προσωπικότητα του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα το εμβληματικό σχήμα του Jazz με τις καθαρές, ευκρινείς οριζόντιες γραμμές που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο μοντέλο τέταρτης γενιάς. Η πιο στιβαρή παραλλαγή Crosstar δέχθηκε επίσης σχεδιαστικές αναθεωρήσεις τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.

Καλοσχεδιασμένο κόκπιτ ©Honda

Η ανανεωμένη διαβάθμιση εκδόσεων ξεκινά με το πλούσια εξοπλισμένο Elegance, που προσφέρει νέο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, κάμερα οπισθοπορείας και αναβαθμισμένο εξοπλισμό άνεσης. Η νέα κορυφαία έκδοση Advance Sport διαθέτει πολλά αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία και αλλαγές στο πλαίσιο προς όφελος των δυναμικών επιδόσεων και της οπτικής απήχησης του αυτοκινήτου.

Η υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda εξακολουθεί να διατίθεται στάνταρ τόσο με το Jazz όσο και με το Jazz Crosstar - τώρα με αυξημένη ισχύ κατά 10 kW. Η συνολική ισχύς του συστήματος κίνησης αυξάνεται στα 90kW / 122 ίππους (από 80kW / 109 ίππους), με τη ροπή να φτάνει τα 253 Nm. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αύξησης της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά 10kW, ενώ και η ισχύς του κινητήρα έχει επίσης αυξηθεί στα 79kW / 107 hp (από 72kW / 97 hp).

Παρόλα αυτά, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα εξακολουθεί να παράγει εκπομπές CO2 από 102 γρ./χλμ. με κατανάλωση καυσίμου 4,5 λίτρα/100 χλμ. στο Jazz και 108 γρ./χλμ. και 4,8 λίτρα/100 χλμ. στο Jazz Crosstar. Οι τιμές στη νέα έκδοση Advance Sport είναι 105 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 4,6 λίτρα/100 χλμ.

Χαρακτηριστικά Crossover ©Honda

Το σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο με σταθερή σχέση μετάδοσης μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Η προηγμένη υβριδική διάταξη e:HEV επιλέγει απρόσκοπτα από τρία συνεχώς προγράμματα οδήγησης (drive modes) που εναλλάσσονται διαρκώς: EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει απευθείας ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στο μοτέρ-γεννήτρια που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα και Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη.

Η ανανεωμένη γκάμα Jazz βασίζεται στην πιο ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία της. Η λειτουργία Traffic Jam Assist έχει αναβαθμιστεί και διαθέτει πλέον υποστήριξη του τιμονιού από 0 χλμ./ώρα, μειώνοντας την επιβάρυνση του οδηγού εν μέσω της κυκλοφορίας.

Το ανανεωμένο Jazz διατίθεται τώρα κατόπιν παραγγελίας και με κοτσαδόρο με ικανότητα έλξης έως και 500 κιλών, επεκτείνοντας τα ήδη εξαιρετικά επίπεδα χρηστικότητας του μοντέλου.

Tags: