Με το βλέμμα στο Ράλι Ντακάρ 2024 το M-Sport NWM Ford Ranger T1+

Το Ford Ranger T1+ στις δοκιμές

i

©Ford

Με το βλέμμα στο Ράλι Ντακάρ 2024 το M-Sport NWM Ford Ranger T1+

Δημήτρης Μπαλής 10:16 - 16.07.2023

Πίσω από το τιμόνι των Ford Ranger T1+ θα είναι οι Νάνι Ρόμα και Γκάρεθ Γούλριτζ

Η M-Sport και η Neil Woolridge Motorsport, σε συνεργασία με την Ford Performance, θα λάβουν μέρος στον αγώνα Baja Spain Aragon 2023 που θα διεξαχθεί το διήμερο 21-22 Ιουλίου, με τους Νάνι Ρόμα και Γκάρεθ Γούλριτζ να έχουν αντίστοιχα δίπλα τους σε ρόλο πλοηγού τους Αλεξ Χάρο και Μπίντ Ντρέιερ.

Με το βλέμμα όλων να είναι στραμμένο στην προετοιμασία για το Ράλι Ντακάρ 2024, η ομάδα θα πραγματοποιήσει στο Baja Spain Aragon 2023 το ντεμπούτο στη διεθνή αγωνιστική σκηνή του M-Sport NWM Ford Ranger T1+. Αντιπροσωπεύοντας την πρώτη ευκαιρία για την ανάδειξη των δυνατοτήτων του πρόσφατα αναβαθμισμένου Ford Ranger T1+, η συμμετοχή στο Baja Spain Aragon 2023 θα βοηθήσει στη συγκριτική αξιολόγηση των επιδόσεων του οχήματος, αλλά και στον καθορισμό της κατεύθυνσης που πρόκειται να ακολουθηθεί στη συνέχεια στον τομέα της ανάπτυξης.

Κόβεται η ανάσα με το τρομακτικό ατύχημα στον αγώνα της Ρώμης στη Formula E (vid)

Κόβεται η ανάσα με το τρομακτικό ατύχημα στον αγώνα της Ρώμης στη Formula E (vid)

Μια τρομακτική σύγκρουση πολλών μονοθεσίων έλαβε χώρα στο γκραν πρι της Ρώμης της Formula E, με τους οδηγούς που ενεπλάκησαν στο ατύχημα να είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Ο βετεράνος οδηγός του Ράλι Ντακάρ, Νάνι Ρόμα, υπήρξε βασικό μέλος της M-Sport και του προγράμματος ανάπτυξης της NWM. Η εμπειρία του στο Ράλι Ντακάρ είναι ανεκτίμητη, με τον πολύπειρο οδηγό να έχει συμμετάσχει σε 25 διοργανώσεις, όντας ταυτόχρονα ένας από τους ελάχιστους που έχουν κερδίσει το συγκεκριμένο αγώνα σε δύο και τέσσερις τροχούς.

Το ρεκόρ του Ρόμα στο Ράλι Ντακάρ μιλά από μόνο του, με τον Ισπανό οδηγό να έχει στο παλμαρέ του δύο νίκες και συνολικά πέντε τερματισμούς στο βάθρο. Η εμπειρία του Ρόμα συνέβαλε καθοριστικά στην εξέλιξη του Ranger T1+ της NWM σε ένα ανταγωνιστικό αγωνιστικό όχημα για το Ράλι Νακάρ στην κατηγορία T1+, το οποίο πρόκειται να διεκδικήσει κορυφαίες διακρίσεις στο Ράλι Ντακάρ 2025.

©Ford

Με πρόσφατη τη νίκη του στον αγώνα Kalahari-Botswana Desert των 1.000 χλμ., ο Γκάρεθ Γούλριτζ είναι ο νεότερος της δυναστείας Γούλριτζ και σήμερα, ύστερα από μια εκπληκτική έως τώρα σεζόν, ηγείται της βαθμολογίας στο φετινό South African Rally-Raid Championship (SARRC).

Ο Γκάρεθ Γούλριτζ είναι ο επικεφαλής τεχνικός για τη συναρμολόγηση νέων οχημάτων στην NWM και παράλληλα ο ένας από τους δύο οδηγούς της ομάδας οι οποίοι αγωνίζονται στο πρωτάθλημα αγώνων rally-raid Νότιου Αφρικής. Από το 2019, όταν και ξεκίνησε το project, ο Γκάρεθ Γούλριτζ έχει διαδραματίσει επίσης καθοριστικό ρόλο στη σχεδίαση, την κατασκευή, στις δοκιμές αλλά και στη γενικότερη ανάπτυξη του T1 Ranger, το οποίο τροφοδοτείται από τον EcoBoost V6 κινητήρα, ενώ από το 2021 συμμετείχε και στο εγχείρημα που ακούει στο όνομα T1+ Ranger. Όλα αυτά τον καθιστούν ως την ιδανική επιλογή τόσο για την M-Sport όσο και για την προσπάθεια της NWM να εξελίξει το Ranger T1+ σε ένα όχημα ικανό να πρωταγωνιστήσει στο Ράλι Ντακάρ.

Ο Γκάρεθ Γούλριτζ μεγάλωσε στον κόσμο των off-road αγώνων, χάρη στα επιτεύγματα του πατέρα του στο Ράλι Ντακάρ. Η καριέρα του Γκάρεθ ξεκίνησε σε ηλικία μόλις 16 ετών και το ταλέντο του φάνηκε από την πρώτη στιγμή. Ο οδηγός έκανε το ντεμπούτο του σε κορυφαίων προδιαγραφών αγώνες rally-raid το 2015 με τα αγωνιστικά χρώματα της Neil Woolridge Motorsport, ενώ ένα χρόνο αργότερα προήχθη σε εργοστασιακό οδηγό όταν εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της NWM Ford. Το 2017 και το 2018 κατέκτησε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα South African Class T, ενώ το 2022 τερμάτισε στην τρίτη θέση της συνολικής κατάταξης οδηγώντας το NWM T1+ Ranger. Ο Γκάρεθ Γούλριτζ συμμετείχε επίσης στον επταήμερο αγώνα Rally dos Sertões των 3.600 χλμ. στη Βραζιλία, τερματίζοντας πρώτος στην κατηγορία του και δέκατος στη γενική κατάταξη.

Tags: