Ο Κουαρταραρό επικρίνει τον κινητήρα V4 της Yamaha

Φάμπιο Κουαρταραρό

i

©Imago

Ο Κουαρταραρό επικρίνει τον κινητήρα V4 της Yamaha

Ο Φάμπιο Κουαρταραρό δήλωσε ότι η M1 της Yamaha με τον κινητήρα V4 δεν θα λύσει όλα τα προβλήματά της στο MotoGP, παραδεχόμενος ότι αισθάνεται «χειρότερα» πάνω στη νέα μοτοσυκλέτα σε σχέση με την προκάτοχό της.

Ο Φάμπιο Κουαρταραρό δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του νέου κινητήρα V4 της Yamaha, τον οποίο δοκίμασε για δεύτερη φορά κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών του MotoGP στο Μιζάνο τη Δευτέρα (15/09).

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 δοκίμασε για πρώτη φορά τη μοτοσυκλέτα στις αρχές της περασμένης εβδομάδας, σε ιδιωτικές δοκιμές στην Καταλονία. Στη συνέχεια, αυτός ο κινητήρας έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο με τον δοκιμαστή αναβάτη της Yamaha, Αουγκούστο Φερνάντεθ, ο οποίος συμμετείχε με wild card στο GP του Σαν Μαρίνο το περασμένο αγωνιστικό τριήμερο

Τη Δευτέρα, το Μιζάνο φιλοξένησε και τις τελευταίες επίσημες δοκιμές της σεζόν στην κορυφαία κατηγορία, όπου οι Κουαρταραρό, Άλεξ Ρινς και Τζακ Μίλερ δοκίμασαν τη μοτοσυκλέτα V4 της Yamaha. Κατά τη διάρκεια της ημέρας των δοκιμών, ο Κουαρταραρό μίλησε στα μέσα ενημέρωσης και δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή ο κινητήρας V4 της Yamaha είναι πιο αδύναμος από το παλαιότερο μοντέλο, ο κινητήρας του οποίου έχει εν σειρά διάταξη κυλίνδρων.

«Υπάρχει δουλειά να γίνει, είναι πολύ νωρίς να πούμε αν η βάση είναι καλή. Αυτή τη στιγμή ο νέος κινητήρας είναι πιο αδύναμος από τον τρέχοντα. Στη Βαρκελώνη ένιωσα βελτίωση, κάτι που δεν ένιωσα εδώ. Δεν νομίζω ότι ο κινητήρας V4 θα λύσει τα προβλήματά μας, νιώθω τις ίδιες δυσκολίες. Προς το παρόν δεν βλέπω πρόοδο στις πτυχές που τη χρειαζόμαστε, αν και υπάρχει δυναμικό για ανάπτυξη. Αυτή ήταν η πρώτη μας πραγματική δοκιμή με άλλους αναβάτες. Οπότε βλέπουμε περίπου πού βρισκόμαστε. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε.

Τα σχόλια όλων μας ήταν τα ίδια. Είδαμε πόσο υπέφερε ο Αουγκούστο στον αγώνα, κάτι που συμβαίνει και σε εμάς τη Δευτέρα. Πρέπει να δουλέψουμε σε όλα. Η τελική ταχύτητα είναι αρκετά χαμηλή, η πρόσφυση εξακολουθεί να λείπει. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε στα ηλεκτρονικά. Η αεροδυναμική είναι λίγο πολύ αντιγραμμένη από την παλιά μοτοσυκλέτα. Ήταν κάτι σαν ένα δεύτερο “shake-down” της μοτοσυκλέτας, αλλά νιώθουμε ότι έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε», εξήγησε ο Κουαρταραρό.

Ο Γάλλος ολοκλήρωσε την ημέρα των δοκιμών στη 16η θέση με χρόνο 1:31.598, τον οποίο σημείωσε στην απογευματινή περίοδο των δοκιμών. Ο Κουαρταραρό ήταν 1.224 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Πέδρο Ακόστα, ο οποίος βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος της δοκιμαστικής ημέρας.