Την ικανοποίησή του για τις δοκιμές του Μιζάνο εξέφρασε ο Χόρχε Μάρτιν.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP, Χόρχε Μάρτιν, έμεινε πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά που έκανε κατά τη διάρκεια της επίσημης ημέρας δοκιμών που πραγματοποιήθηκε στο Μιζάνο την περασμένη Δευτέρα (15/09).
Ο Ισπανός ολοκλήρωσε την ημέρα δοκιμών με τον ένατο καλύτερο χρόνο, αλλά αυτό δεν ήταν το πιο σημαντικό για εκείνον. Ο Martinator μίλησε στα μέσα ενημέρωσης μετά το τέλος των δοκιμών και δήλωσε ότι έκανε τεράστια δουλειά στην προσαρμογή του στην RS-GP, η οποία δυσχεράνθηκε σημαντικά από τη σειρά τραυματισμών που ουσιαστικά κόστισαν στον Μάρτιν περισσότερο από το μισό της σεζόν.
)
09:30 - 17.09.2025
Ο Ραζγκατλίογλου δεν θα περιμένει τη δοκιμή στη Βαλένθια για να οδηγήσει τον κινητήρα V4 της Yamaha
Ο Τόπρακ Ραζγκατλίογλου θα κάνει το ντεμπούτο του στο MotoGP με την Pramac αυτή τη σεζόν και, πριν από το επίσημο τεστ της 18ης Νοεμβρίου στη Βαλένθια, η Yamaha διοργανώνει ένα ιδιωτικό τεστ ώστε να μπορέσει να εγκλιματιστεί με τη μοτοσυκλέτα του 2026.
«Έκανα ένα τεράστιο βήμα μπροστά όσον αφορά τη θέση μου πάνω στη μοτοσικλέτα, γιατί δοκίμασα μια διαφορετική θέση στα γκριπ κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου στην Αυστρία. Αλλά κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών τριημέρων είναι δύσκολο να καταλάβεις αν αυτές οι αλλαγές λειτουργούν ή όχι. Είχα αμφιβολίες, γι' αυτό είπαμε ότι θα κάνουμε μια νέα αλλαγή. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, δοκίμασα τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί ο Μάρκο (Μπετζέκι) και αμέσως ένιωσα ότι είχα μεγαλύτερο έλεγχο στη μοτοσικλέτα και την οδηγούσα καλύτερα. Φυσικά έγινε επίσης πιο εύκολο, κάτι που είναι πολύ σημαντικό, γιατί αυτό βοηθά στη διατήρηση ενός πιο σταθερού ρυθμού στους αγώνες.
Επιπλέον, δοκίμασα και διαφορετικές ρυθμίσεις που βελτίωσαν τον ρυθμό μου σε σχέση με τον αγώνα. Όλα πήγαν καλά. Το πιο σημαντικό είναι ότι διορθώσαμε τη θέση των γκριπ και τώρα δοκιμάζουμε διαφορετικούς χάρτες κινητήρα, ηλεκτρονικά, για να καταλάβουμε τι λειτουργεί καλύτερα. Αλλά σίγουρα πιστεύω ότι κάναμε πολλή δουλειά, τώρα πρέπει να καταλάβουμε μερικές λεπτομέρειες. Από άποψη εργονομίας, είμαι πιο κοντά στη μοτοσικλέτα του Μάρκο, μόνο τα γκριπ μου είναι λίγο πιο ψηλά. Νιώθω πιο δυνατός πάνω στη μοτοσικλέτα.
Αλλάξαμε επίσης το μήκος του πιρουνιού. Ήταν λίγο πιο μακρύ, το οποίο φάνηκε να λειτουργεί καλύτερα εδώ. Δεν ξέρω τι θα γίνει στους επόμενους αγώνες, γιατί στο Balaton Park το πιρούνι ήταν πολύ πιο κοντό και η αίσθηση ήταν εξαιρετική. Οπότε εξαρτάται από την πίστα. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι με κάθε γύρο αρχίζω να νιώθω καλύτερα πάνω στη μοτοσικλέτα και πιστεύω ότι έχω μια καλή βάση μπροστά και μια καλή θέση πάνω στη μοτοσικλέτα. Στον αγώνα ήμουν στο 60%, και μετά τη δοκιμή της Δευτέρας είμαι ήδη στο 80% των δυνατοτήτων μου. Ακόμα δεν μπορώ να πιέσω τη μοτοσικλέτα στο 100%, αλλά κάνουμε μεγάλα βήματα μπροστά», εξήγησε ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα μέσα ενημέρωσης.