Ο Μαρίνι περιμένει τη Honda να διεκδικεί βάθρα του χρόνου

Λούκα Μαρίνι

i

©Imago

Ο Μαρίνι περιμένει τη Honda να διεκδικεί βάθρα του χρόνου

Ο Λούκα Μαρίνι πιστεύει ότι η Honda μπορεί να διεκδικήσει θέσεις στο βάθρο του MotoGP το 2026.

Ο Λούκα Μαρίνι δήλωσε πως η πρόοδος που επιδεικνύει η Honda στην εξέλιξη της RC213V του δίνει την ελπίδα ότι του χρόνου αυτός και οι ομόσταυλοί του θα μπορούν να διεκδικούν τακτικά θέσεις στο βάθρο του MotoGP.

Τα τελευταία χρόνια, η Honda και η Yamaha έχουν μείνει σημαντικά πίσω από τις ευρωπαϊκές ομάδες, γεγονός που οδήγησε σε αλλαγή των κανονισμών του MotoGP και στην παροχή μεγαλύτερης ελευθερίας ανάπτυξης στους δύο Ιάπωνες κατασκευαστές. Εκμεταλλεύονται στο έπακρο αυτή την ευκαιρία και, ειδικά από την αρχή του τρέχοντος έτους, παρατηρείται πρόοδος τόσο στη Honda όσο και στη Yamaha.

Ενώ στην Yamaha, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο, η πρόοδος δεν είναι τόσο εμφανής σε συνθήκες αγώνα, στη Honda συμβαίνει το αντίθετο - η ταχύτητα στους αγώνες είναι σημαντικά καλύτερη από αυτή στις κατατακτήριες δοκιμές. Αυτό φάνηκε πολύ καθαρά στους δύο τελευταίους αγώνες στην Ουγγαρία και την Καταλονία, όπου ο Μαρίνι τερμάτισε πέμπτος και όγδοος αντίστοιχα.

Νωρίτερα στη σεζόν, ο δορυφορικός αναβάτης της LCR Honda, Ζοάν Ζαρκό, κέρδισε υπό βροχή στη Γαλλία, ενώ δύο εβδομάδες αργότερα τερμάτισε δεύτερος σε έναν ακόμη αρκετά περίεργο αγώνα στο Σίλβερστον. Ο Μαρίνι, ωστόσο, πιστεύει ότι του χρόνου η Honda δεν θα χρειάζεται να βασίζεται σε τέτοιες ιδιαιτερότητες, αλλά θα μπορεί να διεκδικεί θέσεις στο βάθρο και υπό κανονικές συνθήκες.

«Πιο πιθανό είναι του χρόνου να παλέψουμε για το βάθρο», δήλωσε ο Μαρίνι κατά τη διάρκεια της επίσημης συνέντευξης Τύπου για το GP του Σαν Μαρίνο. «Αν συνεχίσουμε να δουλεύουμε τόσο καλά, όπως κάνουμε από την αρχή της περασμένης σεζόν, όλα βαίνουν προς τη σωστή κατεύθυνση και οι άλλοι κατασκευαστές δεν κάνουν μεγάλα βήματα μπροστά, θα μπορέσουμε να παλέψουμε για το βάθρο του χρόνου. Είναι πολύ ικανοποιητικό. Στην αρχή ήταν δύσκολο. Δεν μιλάω για το πρώτο τεστ, όταν η μοτοσικλέτα ήταν ακόμα εύκολη στην οδήγηση και ήταν εύκολο να είσαι γρήγορος.

Αλλά μετά φτάνεις σε έναν τοίχο που είναι δύσκολο να ξεπεράσεις, όταν σου λείπει το τελευταίο 10%. Ξεκινήσαμε από τον πάτο. Σε πολλούς αγώνες πέρυσι καταλάβαμε τον πάτο της κατάταξης, και τώρα όλοι, συμπεριλαμβανομένων των Αλέις (Εσπαργκαρό) και Τάκα (Νακαγκάμι), όταν συμμετέχουν με wild card, είμαστε πολύ πιο ανταγωνιστικοί. Αλλά είμαστε ακόμα μακριά από τον στόχο μας. Νομίζω ότι οι Ιάπωνες μηχανικοί κάνουν εξαιρετική δουλειά, πιέζουν πολύ και ακούνε πολύ προσεκτικά την ανατροφοδότησή μας και όλα βελτιώνονται. Σιγά σιγά, αλλά προς όλες τις κατευθύνσεις, κάθε μέρος της μοτοσικλέτας προοδεύει.

Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Πιστεύω ότι η απόδοσή μας έχει βελτιωθεί από την αρχή της σεζόν και είναι ικανοποιητικό όταν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. Όλοι στην ομάδα κάνουν εξαιρετική δουλειά και το δείχνουμε στην πίστα, κάτι που είναι σημαντικό για εμάς», πρόσθεσε ο Ιταλός, ο οποίος πρόσφατα υπέγραψε νέο μονοετές συμβόλαιο με τη Honda.