Οι τέσσερις Yamaha ήταν οι τελευταίες μοτοσικλέτες στην τελική κατάταξη του GP της Αυστρίας που παρακολούθησε μια ακόμη νίκη, την έκτη συνεχόμενη, του Μαρκ Μάρκεθ.
Ο Μιγκέλ Ολιβέιρα (Pramac Yamaha) τερμάτισε 17ος στο GP της Αυστρίας, τον 13ο αγώνα από τους 22 του φετινού MotoGP, και για άλλη μια φορά, η απόδοση των Yamaha ήταν μια δοκιμασία. Τελευταίος τερμάτισε ο Τζακ Μίλερ, πίσω από τον Πορτογάλο, ο οποίος είδε τις δύο θέσεις μπροστά του να καταλαμβάνονται από τις δύο Yamaha της εργοστασιακής ομάδας, τον Άλεξ Ρινς στην 16η και τον Φάμπιο Κουαρταραρό στην 15η θέση.
Στο τέλος του αγώνα στο Red Bull Ring, η απογοήτευση των οδηγών της Yamaha ήταν εμφανής. «Στην πραγματικότητα, δεν έγινε τίποτα καινούργιο. Ξέραμε ότι θα ήταν ένας δύσκολος αγώνας, με το μεσαίο πίσω ελαστικό κατάλαβα ήδη από τον γύρο σχηματισμού ότι θα υποφέραμε λίγο περισσότερο από ό,τι υποφέραμε το Σάββατο. Όταν ξεκίνησα, έμεινα σχεδόν ακίνητος επειδή ο πίσω τροχός άρχισε να γλιστράει, έπρεπε να ξαναπιέσω τον συμπλέκτη και να ξεκινήσω ξανά, οπότε δεν έκανα την ιδανική εκκίνηση.
)
10:18 - 18.08.2025
Ο Μαρκ Μάρκεθ σημειώνει έξι συνεχόμενες νίκες στο MotoGP για πρώτη φορά από το 2014
Ο Μαρκ Μάρκεθ για πρώτη φορά από το 2014 πέτυχε έξι συνεχόμενες νίκες στο MotoGP, μετά τη του νίκη στο γκραν πρι της Αυστρίας.
Θα μπορούσα να είχα ανακτήσει μερικές θέσεις εκεί, αλλά από την αρχή έμεινα πολύ πίσω, προσπάθησα να διαχειριστώ λίγο τα ελαστικά, αλλά παρόλα αυτά τα έκαψα. Δεν είχα ελαστικά ήδη στα μισά του αγώνα και, ως εκ τούτου, ήταν ένας αγώνας απλώς για να τον τερματίσω. Τα αδύνατα σημεία της μοτοσικλέτας εδώ είναι πολύ εμφανή, είπα ήδη το απόγευμα του Σάββατου ότι η ομάδα δεν ήξερε τι άλλο να κάνει και αυτό ήταν, πήγαμε στον αγώνα, συλλέξαμε δεδομένα και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι μπορεί να βελτιωθεί», εξήγησε απογοητευμένος ο Ολιβέιρα στην Sport TV.
Το γεγονός ότι οι τέσσερις Yamaha τερμάτισαν στις τέσσερις τελευταίες θέσεις είναι ένα σήμα κινδύνου; «Ναι… Πιστεύω ότι πρέπει πρώτα να είμαστε όλοι ευθυγραμμισμένοι σχετικά με το αδύναμο σημείο της μοτοσικλέτας, πιστεύω ότι η Yamaha και οι μηχανικοί, λόγω της διαφοράς που κάνει ο Φάμπιο Κουαρταραρό, πιστεύουν ότι η μοτοσικλέτα χρειάζεται περισσότερη πρόσφυση στην έξοδο από τις στροφές, κάτι που είναι αλήθεια, αλλά, κατά τη γνώμη μου, χάνουμε πολύ στην είσοδο της στροφής, η μοτοσικλέτα δεν στρίβει αρκετά, κάνουμε τα πάντα με τον μπροστινό τροχό, δεν έχουμε βοήθεια από το πίσω μέρος για να σταματήσουμε και σε μια πίστα όπου μόνο φρενάρεις, αυτές οι διαφορές γίνονται πολύ εμφανείς», δικαιολόγησε ο Πορτογάλος αναβάτης. «Γνωρίζουμε το πρότζεκτ στο οποίο εργάζεται η Yamaha για το μέλλον, οπότε πρέπει να έχουμε λίγη υπομονή», κατέληξε.
Δουλειά είναι αυτό που μένει, παραδέχτηκε ο Ρινς, εξίσου απογοητευμένος. «Ήταν πολύ δύσκολο, γιατί ως οδηγός νιώθεις ότι έχεις περισσότερα να δώσεις από ό,τι αποδίδει η μοτοσικλέτα. Προσπαθώ να κάνω γραμμές πιο παρόμοιες με αυτές του Φάμπιο, δεν μου βγαίνει φυσικά, αλλά προσπαθώ να αλλάξω το στυλ οδήγησής μου. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε», είπε.
Χωρίς νέα σχετικά με τις μετακινήσεις οδηγών στη Yamaha, με την ομάδα να αναβάλλει την ανακοίνωση για το ποιος θα ενταχθεί στον Τόπρακ Ραζγκατλίογλου στην Pramac Yamaha το 2026, ένα από τα ονόματα που τέθηκαν στο τραπέζι ως πιθανό να αποχωρήσει ήταν ακριβώς αυτό του Ρινς, ο οποίος εμφανίστηκε έκπληκτος με την ερώτηση για το μέλλον. «Να φύγω από τη Yamaha; Όχι, είμαι ήρεμος. Στους ανθρώπους αρέσει πολύ να μιλάνε, αλλά ξέρω ότι με συμπαθούν στην ομάδα, δεν μου περνάει καν από το μυαλό», είπε ο Ισπανός, ο οποίος έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο, όπως και ο teammate του Κουαρταραρό.
Η αλήθεια είναι ότι ούτε ο Γάλλος μπορεί να είναι σίγουρος, παρά τη σχέση και το πιο ακριβοπληρωμένο συμβόλαιο του paddock (12 εκατομμύρια ευρώ), όπου, ωστόσο, λέγεται ότι η απογοήτευση του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2021 είναι αφόρητη.
Στην Pramac, ο Μίλερ τελειώνει το συμβόλαιό του, αλλά έχει καλύτερα αποτελέσματα από τον Ολιβέιρα, ο οποίος έμεινε εκτός τριών GP λόγω τραυματισμού, και έχει ένα ακόμη χρόνο ως οψιόν, που η Yamaha μπορεί να μην ενεργοποιήσει βάσει όρου απόδοσης.