Ο Άλεξ Ρινς αποκάλυψε από που προέρχεται η μεγάλη διαφορά που έχει με τον ομόσταβλό του στη Yamaha, Φάμπιο Κουαρταραρό.
Ο Άλεξ Ρινς εξήγησε από πού προέρχεται η μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε αυτόν και τον teammate του στη Yamaha, Φάμπιο Κουαρταραρό, στις κατατακτήριες δοκιμές από την αρχή της σεζόν στο MotoGP.
Ο Κουαρταραρό κέρδισε τις τρεις τελευταίες κατατακτήριες στην Ισπανία, Γαλλία και Μεγάλη Βρετανία, ενώ προηγουμένως ξεκίνησε από την πρώτη σειρά εκκίνησης και στο Κατάρ. Την ίδια στιγμή, η καλύτερη θέση εκκίνησης του Ρινς το 2025 είναι η ένατη στο Κατάρ, ενώ οι άλλες δύο συμμετοχές του στο Q2 ήρθαν στην Αργεντινή και τη Μεγάλη Βρετανία, όπου ξεκίνησε 12ος.
Σύμφωνα με τον Ισπανό, ο οποίος μίλησε στα ΜΜΕ πριν την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου για το γκραν πρι της Αραγονίας, το μεγάλο πλεονέκτημα του Κουαρταραρό έγκειται στη φάση του φρεναρίσματος, καθώς μπορεί να φρενάρει έως και 15 μέτρα αργότερα από τον Ρινς και τους υπόλοιπους οδηγούς της Yamaha.
Ο Ρινς αποκάλυψε επίσης ότι η Yamaha θα έχει τροποποιημένο σύστημα ride-height adjustment για αυτό το αγωνιστικό τριήμερο. Μάλιστα, βλάβη σε αυτό το σύστημα οδήγησε στην απώλεια μιας άνετης πρώτης θέσης για τον Κουαρταραρό στο Σίλβερστον.
«Ναι, άλλαξαν συγκεκριμένα μέρη του συστήματος ride-height, επειδή και εγώ και ο Φάμπιο είχαμε προβλήματα με αυτό. Δεν είναι απόλυτα σίγουροι για την αιτία του προβλήματος, αλλά έκαναν αλλαγές για να μην επαναληφθεί. Νιώθω καλά εδώ, έχω κερδίσει εδώ στο παρελθόν (το 2020 με τη Suzuki), είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ.
)
12:00 - 06.06.2025
Ο Μαρκ Μάρκεθ επιστρέφει στην πίστα που έβαλε τέλος στα βάσανά του
Ο Μαρκ Μάρκεθ είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του MotoGP στην πίστα της Αραγκόν.
Έχει λίγο από όλα – δυνατά φρεναρίσματα, φρεναρίσματα σε κατηφόρα και γρήγορες στροφές. Θα δώσω τα πάντα για να έχω ένα καλό τριήμερο, ξεκινώντας από την Παρασκευή, όπου θα προσπαθήσω να προκριθώ απευθείας στο Q2. Ο Φάμπιο μπορεί να φρενάρει έως και 15 μέτρα αργότερα από εμένα, πρέπει να διορθώσουμε αυτό, τουλάχιστον σε έναν γύρο, γιατί εκεί κάνει τη διαφορά με τους υπόλοιπους οδηγούς της Yamaha.
Μπορεί να φρενάρει αργότερα από εμάς και καταφέρνει να σταματήσει τη μοτοσυκλέτα, ίσως οι ρυθμίσεις του είναι εντελώς διαφορετικές από τις δικές μας. Αλλά κάθε οδηγός έχει το δικό του στυλ και ρυθμίσεις. Ας δούμε αν θα καταφέρουμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά εδώ», δήλωσε ο Ρινς.