Ο Ζοάν Μιρ αναφέρθηκε στο βασικό μειονέκτημα της Honda σε σύγκριση με τους ευρωπαίους κατασκευαστές (Aprilia, Ducati και KTM).
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP για το 2020, Ζοάν Μιρ, επεσήμανε ποιο είναι το μεγάλο μειονέκτημα της Honda σε σχέση με τις ευρωπαϊκές ομάδες (Aprilia, Ducati και KTM), οι οποίες συνεχίζουν να δίνουν τον ρυθμό στην κορυφαία κατηγορία.
Η Honda σημείωσε αξιοσημείωτη πρόοδο κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2025, γεγονός που επέτρεψε στον Ιάπωνα κατασκευαστή να ανέβει από την κατηγορία D στην κατηγορία C. Σύμφωνα με τον Μιρ, αυτή η σημαντική εξέλιξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς κατέστησε σχεδόν αδύνατο για τη Honda να παρουσιάσει πολλές νέες αναβαθμίσεις για δοκιμή στο πρόσφατο τεστ της Βαλένθια.
18:22 - 26.11.2025
Ο Ακόστα προβληματίζεται από τις αναβαθμίσεις της KTM
Ο Πέδρο Ακόστα μίλησε για τις αναβαθμίσεις που δοκίμασε η ΚΤΜ στη μοτοσικλέτα του στις δοκιμές της Βαλένθια.
Ωστόσο, ο Ισπανός αναβάτης δήλωσε ότι η κατάσταση θα αλλάξει στο πρώτο επίσημο τεστ προετοιμασίας για το 2026, που θα διεξαχθεί στη Μαλαισία. Εκεί, όπως ανέφερε, αναμένεται το νέο αεροδυναμικό πακέτο για την RC213V, το οποίο, κατά την άποψη του πρώην πρωταθλητή, αποτελεί και το μεγαλύτερο έλλειμμα της Honda έναντι των ευρωπαϊκών εργοστασίων.
«Όταν έχεις μια χρονιά σαν τη δική μας, όπου δουλέψαμε τόσο σκληρά και φέρναμε αναβαθμίσεις με την πρώτη ευκαιρία, είναι δύσκολο να έρθεις σε αυτό το τεστ με πολλά καινούργια πράγματα για δοκιμή. Αυτό ακριβώς συνέβη. Ο Αλέις (Εσπαργκαρό) δοκίμασε κάτι κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου στη Βαλένθια, εμείς το δοκιμάσαμε τώρα. Είδαμε ότι υπάρχουν κάποια θετικά και κάποια αρνητικά, όπως πάντα, αλλά αυτή η κατεύθυνση εξέλιξης μπορεί να είναι καλή», ανέφερε αρχικά ο Μιρ.
«Στη Honda εργάζονται σκληρά, καθώς έχουν προγραμματίσει μερικά ακόμη τεστ μέχρι το τέλος του μήνα, οπότε η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας θα συνεχιστεί. Στόχος μας είναι το νέο πακέτο να κάνει το ντεμπούτο του στη Σεπάνγκ, όχι εδώ (Βαλένθια). Επομένως, δεν είναι όπως παλιά με τη "Νέα Honda". Η φιλοσοφία έχει αλλάξει ελαφρώς φέτος, αλλά νομίζω ότι αυτό συνέβη επειδή το πακέτο που διαθέτουμε είναι καλό και ανταγωνιστικό», πρόσθεσε.
«Απλά πρέπει να κάνουμε το επόμενο βήμα με την αεροδυναμική. Βλέπουμε ότι οι Aprilia, Ducati και KTM είναι λίγο πιο μπροστά από εμάς σε αυτόν τον τομέα. Αλλά δουλεύουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Σήμερα δεν είχαμε κάτι νέο να δοκιμάσουμε στην αεροδυναμική, αλλά αυτό θα αλλάξει στο μέλλον», κατέληξε ο Ισπανός αναβάτης.