Στο χειρουργείο ο Εσπαργκαρό – αγώνας δρόμου για την πρεμιέρα του MotoGP (vid)

Αλεξ Εσπαργκαρό

i

©Aprilia

Στο χειρουργείο ο Εσπαργκαρό – αγώνας δρόμου για την πρεμιέρα του MotoGP (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 19:22 - 14.03.2023 / Ανανεώθηκε: 17:53 - 14.08.2024

Ο αναβάτης της Aprilia υποβλήθηκε σε εγχείρηση καθαρισμού με στόχο να επιστρέψει πανέτοιμος στη δράση.

Οι δοκιμές στο Πορτιμάο της Πορτογαλίας, την περασμένη εβδομάδα, επιβάρυναν τον Αλεξ Εσπαργκαρό. Ο αναβάτης της Aprilia, μετά την κούραση στο δεξί του αντιβράχιο, υποβλήθηκε σε μια σειρά εξετάσεων χθες και σήμερα στην Πανεπιστημιακή Κλινική Dexeus στη Βαρκελώνη. Οι έλεγχοι αποκάλυψαν ίνωση στον μυ για την οποία χρειάστηκε χειρουργική επέμβαση.

Η επιχείρηση καθαρισμού, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, ήταν σε μεγάλο βαθμό επιτυχής και θα επιτρέψει στον αναβάτη να προχωρήσει σε αποθεραπεία, με σκοπό να προλάβει τον πρώτο αγώνα της σεζόν, που έχει προγραμματιστεί για το Σαββατοκύριακο 24-26 Μαρτίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Aprilia υπολογίζουν πολύ στον Αλεξ Εσπαργκαρό. Πολλοί θα έχουν τα βλέμματα στραμμένα στο νούμερο 41, με τον υπό ανάρρωση αναβάτη να θέλει να παλέψει ξανά για το πρωτάθλημα, μετά την τέταρτη θέση κατά την περασμένη σεζόν. Ο βετεράνος της ομάδας βάσει στατιστικών και ομόφωνα αποκαλούμενος «καπετάνιος», μπορεί να βασίζεται τόσο στην τέλεια συμβίωση με μια ομάδα που τον ακολουθεί από το 2017 όσο και στην εμπειρία και την ωριμότητα που έχει αποκτήσει με περισσότερες από 200 συμμετοχές σε αγώνες γκραν πρι.

Οσον αφορά στη μοτοσυκλέτα, στον τομέα της τεχνικής, εξελίχθηκε κάθε πτυχή της Aprilia RS-GP. Ο κινητήρας V4, ο οποίος δε μπορεί να εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν, έχει αυξηθεί σε ισχύ και μέγιστες στροφές ανά λεπτό, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική ευκολία στην οδήγηση. Η αρχιτεκτονική του πλαισίου βασίζεται σε έναν σκελετό που έχει επανεξεταστεί με βάση τα αιτήματα των αναβατών, επιδιώκοντας την πρόσφυση και τη σταθερότητα. Η αεροδυναμική διατηρεί τις ιδέες που εισήχθησαν το 2022, όπως το κυρτό πλαϊνό πάνελ ή τη χαρακτηριστική διαμόρφωση του μπροστινού πτερυγίου και τις εξελίσσει, επιβεβαιώνοντας την τεχνολογική ηγεσία της Aprilia Racing στον τομέα αυτό. Τα ηλεκτρονικά επωφελούνται από την εισαγωγή μιας νέας Magneti Marelli ECU και τη βελτιωμένη στρατηγική διαχείρισης, σκοπός της συνεχούς δουλειάς σε κάθε αγώνα.

Tags: