Τότο Βολφ: «Το μονοθέσιο μας είναι για τα σκουπίδια»

Τότο Βολφ

i

© Getty Images

Τότο Βολφ: «Το μονοθέσιο μας είναι για τα σκουπίδια»

Άγγελος Φραγκισκάτος 18:49 - 09.03.2023 / Ανανεώθηκε: 18:51 - 09.03.2023

Ο Τότο Βολφ σε δηλώσεις του για το φετινό μονοθέσιο της Mercedes δεν εμφανίστηκε καθόλου αισιόδοξος για την συνέχεια της φετινής χρονιάς.

Ο Βολφ είπε ότι η Mercedes μπορεί να «πετάξει το αυτοκίνητο της στα σκουπίδια», μετά από τον απογοητευτικό ρυθμό που είχε στον αγώνα του Μπαχρέιν.

Μετά το απογοητευτικό Grand Prix της Mercedes στην πίστα του Σακχίρ, με τον Λιούις Χάμιλτον να τερματίζει στην 5η θέση και τον team mate του, Τζορτζ Ράσελ να τελειώνει τον αγώνα στην 7η θέση.

«Μπορούμε να πετάξουμε το αυτοκίνητό μας στα σκουπίδια. Μία ομάδα (Red Bull) είναι μίλια μπροστά. Παίζουν με τον ανταγωνισμό, δεν έχουν καν φθορά ελαστικών.

«Θα αλλάξουμε σχεδίαση, αλλά δεν μπορείς απλά να βάλεις μόνο δύο άλλα πλαϊνά στο αυτοκίνητο, το θέμα είναι η ροή του αέρα. Το αυτοκίνητό μας είναι ελαφρύ αλλά όχι γρήγορο. Πέρυσι, το αυτοκίνητό μας γινόταν όλο και καλύτερο και μετά κέρδισε και έναν αγώνα. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να μείνουμε σε αυτή την ιδέα (Zero sidepod). Τότε ξεκινάς τη νέα σεζόν και ξαφνικά βλέπεις ότι τίποτα δεν λειτουργεί», είπε ο Γερμανός διευθυντής της γερμανικής ομάδας.

Φέτος λήγει το συμβόλαιο του Χάμιλτον και ο Βολφ τον χαρακτήρισε ως ένα σπουδαίο παίκτη της ομάδας: «Είναι σπουδαίος παίκτης της ομάδας και έχει μεγαλώσει αρκετά ώστε να αποδέχεται την πραγματικότητα. Δεν βοηθάει να βουρκώνεις πολύ. Πρέπει να προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε αυτό το πράγμα».

Από την άλλη πλευρά ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο πιστεύει πως η Mercedes έχει πάει ένα βήμα πίσω σε σχέση με πέρυσι: «Η Mercedes έχει περισσότερα από ένα εμπόδια, αυτό είναι ξεκάθαρο. Δεν έχουν κάνει καμία πρόοδο σε σχέση με την περσινή σεζόν. Αν κοιτάξετε τις διαφορές θα δείτε πως έκαναν ένα βήμα προς τα πίσω.

«Φαίνεται ότι κάπου έχουν χάσει το δρόμο τους. Είμαι περίεργος να δω τι θα κάνουν τώρα. Λόγω του ανώτατου ορίου κόστους, είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα η τακτική ανάπτυξη του αυτοκινήτου. Πώς συναρμολογείς ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο; Εκτός κι αν κάνουν τη χρυσή βολή, κάτι που δεν το υποθέσω μετά από τις πρόσφατες εμπειρίες».