Ο Φερστάπεν ξανά ταχύτερος στα δοκιμαστικά - αναμένεται θρίλερ αργότερα στα προκριματικά

Ο Μαξ Φερστάπεν έδειξε και πάλι τα κοφτερά του δόντια

i

©redbullcontentpool.com/

Ο Φερστάπεν ξανά ταχύτερος στα δοκιμαστικά - αναμένεται θρίλερ αργότερα στα προκριματικά

Δημήτρης Μπαλής 14:51 - 03.06.2023 / Ανανεώθηκε: 14:53 - 03.06.2023

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull εμφανίζεται ως ο πιο σταθερός στα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης και το μεγάλο φαβορί για την πολ ποζίσιον.

Σε μικτές καιρικές συνθήκες πριν από λίγο στην πίστα του Μον Μελό της Βαρκελώνης, ο Μαξ Φερστάπεν επέδειξε σταθερότητα και κατάφερε από νωρίς να πετύχει τον καλύτερο χρόνο στο τρίτο σκέλος (FP3) των ελεύθερων δοκιμαστικών, λίγες ώρες πριν τα προκριματικά για τις θέσεις στο γκριντ.

Οι οδηγοί, με τον ουρανό γεμάτο σύννεφα και μάλιστα αρκετά βαριά, βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα της Pirelli (κόκκινη σήμανση), με αποτέλεσμα να πετύχουν και τους καλύτερους χρόνους τους, με πρώτο τον Φερστάπεν, ακολουθούμενο από τον Πέρες στα 2,4 δέκατα του δευτερολέπτου, τον Χάμιλτον με τη Mercedes στα 4 δέκατα, τον Σάινθ με τη Ferrari στα 5,7 δέκατα και τον Αλόνσο στα 6 δέκατα διαφορά.

Οι πρώτοι 9 οδηγοί είχαν διαφορά κάτω από δευτερόλεπτο και φαινόταν ότι θα προσπαθούσαν να κατεβάσουν ακόμα πιο πολύ τους χρόνους.

Όμως, οι πρώτες σταγόνες της βροχής έκαναν την εμφάνισή τους, όπως είπε ο Χούλκενμπεργκ από την ενδοεπικοινωνία, με τον Σάρτζεντ να γλιστράει και να χτυπάει τη Williams. Αμέσως βγήκε κόκκινη σημαία και διακόπηκε η διαδικασία, με τους οδηγούς να πηγαίνουν στα πιτς βλέποντας τη βροχή να δυναμώνει και τους μηχανικούς να είναι έτοιμοι με την ενδιάμεση γόμα για βροχή.

Σημειώνουμε ότι ο Σάρτζεντ έχασε τον έλεγχο της Williams και προσέκρουσε στα προστατευτικά ελαστικά στην έξοδο της στροφής 14, που πλέον έχει γίνει... ένα με τη 13 (παλιά χάραξη), προκειμένου τα μονοθέσια να αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες και να διευκολύνονται στο προσπέρασμα της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού.

Το περιστατικό συνέβη 20 λεπτά μετά την έναρξη της FP3 και με τους κεραυνούς ολοένα και να αυξάνονται. Εκείνη τη στιγμή, ο Αλόνσο είχε καταφέρει να ανέβει πέμπτος και ο Λεκλέρ έβδομος. Ο Νόρις, μετά από περίπου 15 λεπτά απραξίας εξήλθε των πιτς με ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά επειδή δεν μπορούσε να βρει την κατάλληλη αγωνιστική γραμμή, επέστρεψε στο γκαράζ, όπου βρίσκονταν οι υπόλοιποι.

Όμως, στο τέλος, ανέφερε στην ομάδα του πως επειδή τα ενδιάμεσα παρουσίασαν φθορά, έπρεπε να τοποθετήσει τα μαλακά. Δεν βελτίωσε τον χρόνο του, αλλά κατάφερε να είναι ταχύτερος σε σχέση με ό,τι ήταν με τα ενδιάμεσα. Ο χρόνος του ήταν στο +7,9 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Το παράδειγμά του το ακολούθησαν όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί στη συνέχεια, καθώς έβαλαν όλοι την ενδιάμεση γόμα για βροχή. Δεν βελτίωσαν τις επιδόσεις τους, αλλά τουλάχιστον πήραν μια ιδέα για τα δεδομένα που ίσως ισχύσουν στις επίσημες δοκιμές.

Τη δική τους άτυχη στιγμή είχαν οι Στρολ στη στροφή πέντε και Γκασλί στην επτά, όταν επισκέφτηκαν την αμμοπαγίδα, δίχως περαιτέρω προβλήματα.

Στο τέλος της διαδικασίας οι περισσότεροι οδηγοί έβαλαν ξανά τη μαλακή γόμα για να δοκιμάσουν λίγο όσο η πίστα άρχιζε κάπως να στεγνώνει.

Μετά από όλα αυτά, τα προκριματικά που ξεκινούν στις 17:00 ώρα Ελλάδας, αναμένονται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Tags: