Οι αλλαγές στην πίστα του Μον Μελό έγιναν και κατ’ απαίτηση των οδηγών για πιο συναρπαστικό αγώνα.
Σε ρυθμούς καταλανικούς κινούμαστε ήδη, καθώς στην πίστα του Μον Μελό, λίγα χιλιόμετρα μακριά από τη Βαρκελώνη, από αύριο με τα δοκιμαστικά έως και την Κυριακή με τον αγώνα, περιμένουμε να δούμε αν εκεί θα σπάσει το απόλυτο σερί με 6 στα 6 κερδισμένα γκαρν πρι φέτος, από τη Red Bull ή αν θα έχουμε μια παράσταση όπως λέμε «στο ίδιο έργο θεατές».
Η πίστα της Βαρκελώνης παλαιότερα χρησιμοποιούταν και ως πίστα των δοκιμών πριν το ξεκίνημα του πρωταθλήματος, όμως το Μπαχρέιν είναι τώρα αυτό που κρατά εκεί τις ομάδες, με περιορισμένο ημερών δοκιμών εξέλιξης.
09:52 - 01.06.2023
Δύο στελέχη παίρνει η Ferrari από τη Red Bull
H Ferrari αποκτά δύο σημαντικά μέλη από τους Αυστριακούς, σε μια προσπάθειά της να γίνει πιο ανταγωνιστική το 2024.
Στη Βαρκελώνη, στην οποία οι κυριότερες αντίπαλοι της Red Bull: Ferrari, Mercedes και Aston Martin, θα επιχειρήσουν να δείξουν ότι τα νέα μέρη που έφεραν στο Μονακό, μπορούν να αποδώσουν σε κανονική πίστα, έχουμε ορισμένες αλλαγές που ενδεχομένως να συμβάλλουν στην αύξηση του θεάματος.
Πέρυσι, το 2022, στο ισπανικό γκραν πρι του 2022 έγιναν 48 προσπεράσεις και μάλλον αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί φέτος.
Αν και δεν συγκαταλέγεται σε μερικές από τις χειρότερες πίστες για προσπεράσματα, είναι μια δύσκολη πίστα για προσπέραση. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα σικέιν που υπάρχουν, με τους οδηγούς να επιβραδύνουν τα μονοθέσια προτού πάρουν την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, όπου με ανοικτό DRS επιχειρούν προσπέραση. Το σικέιν προστέθηκε το 2007 για λόγους ασφαλείας, πριν από το οποίο τα αυτοκίνητα περνούσαν από δύο δεξιές στροφές υψηλής ταχύτητας.
Για το 2023 η πίστα θα επιστρέψει στην αρχική διάταξη των 4,657 χιλιομέτρων χωρίς το σικέιν, και είναι 18 μέτρα μικρότερη από πριν. Επίσης και η στροφή 10 επανέρχεται σε μια παλαιότερη μορφή.
Πάντως, οι χρόνοι γύρου αναμένεται να μειωθούν κατά περίπου οκτώ ή εννέα δευτερόλεπτα κάτι που θα δώσει καλύτερες ευκαιρίες για προσπεράσματα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι πολλοί οδηγοί ήθελαν να δουν την επιστροφή της παλιάς διάταξης, συμπεριλαμβανομένου του Τζορτζ Ράσελ που θεώρησε ότι η πίστα ήταν μια από τις χειρότερες για προσπεράσεις μετά τον αγώνα του 2021.
Επίσης και ο Κάρλος Σάινθ πιστεύει ότι με την παλαιότερη έκδοση της στροφής, θα μπορέσει να έχει καλύτερη απόδοση μπροστά στο κοινό του.