Στην Ιταλία πριν από μερικά χρόνια είχε κυκλοφορήσει ένα από τα καλύτερα σποτ για την κυκλοφορία εισιτηρίων διαρκείας.
Κάθε χρόνο λίγο πριν την έναρξη κάθε σεζόν, ομάδες θέτουν σε κυκλοφορία τα εισιτήρια διαρκείας, προκειμένου ο κόσμος να προμηθευτεί εισιτήρια και να κλείσει μία θέση στο γήπεδο.
Μία διαφήμιση του «Football Italia» είχε κάνει τον γύρο του κόσμου και είχε γίνει viral, σχετικά με την κυκλοφορία των διαρκείας που ετοίμαζαν οι ομάδες. Στο παρακάτω βίντεο φαίνονται δύο φίλαθλοι να συζητούν με τον έναν εξ αυτών να αναρωτιέται πως γίνεται σε ντέρμπι να υπάρχει κενή θέση και τον δεύτερο να του δίνει επική απάντηση...
Ακολουθεί ο διάλογος:
-Δεν μπορώ να πιστέψω πως υπάρχει κενή θέση σε ένα ντέρμπι
-Ηταν της συζύγου μου, αλλά πρόσφατα απεβίωσε
-Τα συλλυπητήρια μου
-Ναι, ποτέ δεν έχανε ματς
-Δεν είχες κανέναν φίλο ή συγγενή που να ήθελε το εισιτήριο;
-Οχι, είναι όλοι στην κηδεία