Ο Ντανίλο Άντζουσιτς μίλησε για το σημερινό αγώνα της ομάδας μπάσκετ με την ΑΕΚ στη σελίδα της ΚΑΕ στο Instagram, τονίζοντας ότι οι κιτρινόμαυροι θέλουν να φύγουν νικητές από τα Άνω Λιόσια, ώστε να επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη με το πλεονέκτημα έδρας.
Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το Sportal στη Google
Δείτε.