Τα social media της Euroleague έσπασαν όλα τα ρεκόρ στο Final 4 του Κάουνας

Σλούκας, Λαρεντζάκης, ΜακΚίσικ, Βεζένκοφ

Τα social media της Euroleague έσπασαν όλα τα ρεκόρ στο Final 4 του Κάουνας

Sportal newsroom 16:44 - 30.05.2023 / Ανανεώθηκε: 16:57 - 30.05.2023

Η Euroleague είδε το ένα ρεκόρ να σπάει μετά το άλλο στα social media της, κατά τη διάρκεια του Final 4 που διεξήχθη στο Κάουνας.

Το Final Four της EuroLeague 2023 της Turkish Airlines θα μείνει για πολύ καιρό στη μνήμη των ευρωπαίων οπαδών του μπάσκετ για το φοβερό παιχνίδι των ομάδων στο παρκέ και τις αξέχαστες στιγμές που ακολούθησαν.

Καθ 'όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι οπαδοί ήταν σε θέση να ενημερώνονται για τα τελευταία νέα, τα παιχνίδια και την πρόσβαση στα παρασκήνια, δημιουργώντας αριθμούς ρεκόρ σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες της Euroleague Basketball.

Εκτίμηση «βόμβα» από Τουρκία για Μίροτιτς - «Παναθηναϊκός ή Μονακό οι επιλογές του»
EUROLEAGUE

16:39 - 30.05.2023

Εκτίμηση «βόμβα» από Τουρκία για Μίροτιτς - «Παναθηναϊκός ή Μονακό οι επιλογές του»

Στην Ισπανία θεωρούν δεδομένη την άμεση αποχώρηση του Νίκολα Μίροτιτς από την Μπαρτσελόνα και Τούρκος δημοσιογράφος εκτιμά πως ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη επιλογή για τον Μαυροβούνιο φόργουορντ, λόγω Εργκίν Αταμάν.

Πολλοί οπαδοί κατευθύνονται στον επίσημο ιστότοπο της EuroLeague για να παραμείνουν ενημερωμένοι για τα τελευταία γεγονότα στον κόσμο της κορυφαίας διοργάνωσης μπάσκετ της Ευρώπης, ενώ υπήρχαν πολλές προσφορές για όσους περνούσαν εκεί.

Σύμφωνα με τους αριθμούς της Euroleague υπήρξε αύξηση 44,41% ως προς τους χρήστες και κατά 44,77% κατά τον υπολογισμό του αριθμού των περιόδων σύνδεσης. Οι προβολές σελίδων αυξήθηκαν κατά 43,81%.

Οι λογαριασμοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της διοργάνωσης κατέγραψαν επίσης ρεκόρ, με συνολικές αυξήσεις 44% κατά την καταμέτρηση των εμφανίσεων και 55% στην προσέγγιση χρηστών.

Υπήρξε αύξηση 48% όσον αφορά τα engagement, 104% στον αριθμό των προβολών και αύξηση 17% στο σύνολο των followers.

Κοιτάζοντας συγκεκριμένα ποιες πλατφόρμες κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη για τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης της EuroLeague, το Instagram σημείωσε μεγάλη επιτυχία.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του Final Four, οι εμφανίσεις αυξήθηκαν κατά 43%, η προσέγγιση χρηστών αυξήθηκε κατά 71%, τα egagements αυξήθηκαν κατά 52%, οι προβολές αυξήθηκαν κατά 174% και ο αριθμός των followers αυξήθηκε κατά 17%.

Στο TikTok, η επιτυχία έφτασε σε άλλο επίπεδο. Όσον αφορά τα impressions, η EuroLeague σημείωσε άνοδο 128%. Περιέργως, αυτό είναι το ίδιο ποσοστό με το οποίο αυξήθηκε ο αριθμός των προβολών. Τα engegements αυξήθηκάν κατά 73%, και ο αριθμός των followers επίσης αυξήθηκε κατά 92%.

Στο Twitter ο αριθμός των εμφανίσεων αυξήθηκε κατά 73% και οι προβολές κατά 99%, ενώ στο Facebook οι αλληλεπιδράσεις αυξήθηκε κατά 18%.