Η Βαλένθια κατάφερε να κάνει δεύτερο break στην Αθήνα και επικράτησε του Παναθηναϊκού με 89-86, στέλνοντας τη σειρά των playoffs της Euroleague σε πέμπτο παιχνίδι.
Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το Sportal στη Google
Οι φίλοι της Βαλένθια, μαζεύτηκαν στη «Roig Arena» για να δουν το παιχνίδι σε γιγαντοοθόνες.
Όπως φάνηκε και από τα social media της ισπανικής ομάδας, έγινε ένας… κακός χαμός για το διπλό αυτό στο «T-Center».
¡¡¡PERO CÓMO MOLA CELEBRAR FAMILIA!!!
¡¡EL AUDITORIO @RoigArena SE LO GOZA!!
¡¡¡HABRÁ QUINTO!!! 🧡
QUÉ BONITO ES EL BASKET CUANDO SE VUELVE LOCOOOOOOOO pic.twitter.com/WB8uc1pz5y
— Valencia Basket Club (@valenciabasket) May 8, 2026
Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το Sportal στη Google