Το brand name της ΑΕΚ στο BCL και η αύξηση των ελληνικών ομάδων στους ομίλους

Το brand name της ΑΕΚ στο BCL και η αύξηση των ελληνικών ομάδων στους ομίλους

Χρήστος Τσάλτας 10:47 - 28.06.2023 / Ανανεώθηκε: 10:47 - 28.06.2023

Η Ελλάδα θα έχει 4 ομάδες στη φάση των ομίλων του BCL, με την ΑΕΚ να συμπληρώνει το καρέ, με την πορεία της στη διοργάνωση την σεζόν που ολοκληρώνεται να παίζει τον ρόλο της, την ώρα που το brand name της ομάδας αποδεικνύεται δυνατό.

Η αναμονή έφτασε στο τέλος της. Η διοργανώτρια αρχή του BCL ανακοίνωσε το απόγευμα της Τρίτης (27/06) τις ομάδες που θα λάβουν μέρος στη διοργάνωση για τη σεζόν 2023-24, τόσο στη φάση των ομίλων, όσο και στα προκριματικά της διοργάνωσης.

Την χώρα μας θα εκπροσωπήσουν όχι 1, ούτε 2, αλλά 4 ομάδες της Basket League. Το Περιστέρι, ο ΠΑΟΚ, ο Προμηθέας και η ΑΕΚ θα είναι οι εκπρόσωποι του ελληνικού μπάσκετ στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της FIBA, την ώρα που δεν θα υπάρχιε καμία ελληνική ομάδα στα προκριματικά της διοργάνωσης.

Ο Κολοσσός Ρόδου άλλωστε αποφάσισε να αποσύρει τη συμμετοχή του, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο Άρης τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στο Eurocup. Την ίδια ώρα δεν υπάρχει ξεκάθαρο τοπίο για τον Απόλλωνα Πάτρας, που έχει εκφράσει ενδιαφέρον για συμμετοχή στο FIBA Europe Cup, θέλοντας μάλιστα να διοργανώσει και όμιλο στο κλειστό της Περιβόλας.

Βάσει του αρχικού καταστατικού της διοργάνωσης θα συμμετείχαν 3 ομάδες στη φάση των ομίλων και 1 στα προκριματικά. Στην περίπτωση της ΑΕΚ, ωστόσο τα πράγματα διαφοροποιήθηκαν και η αιτία ήταν η πορεία της Ένωσης στη διοργάνωση τη σεζόν 2022-23. Οι «κιτρινόμαυροι» έφτασαν 40 λεπτά μακριά από το Final 4, με την πορεία αυτή να παίζει ρόλο ώστε οι «κιτρινόμαυροι» να κερδίζουν μια θέση στη φάση των ομίλων. Άλλωστε ουδέποτε τέθηκε θέμα συμμετοχής της ομάδας στα προκριματικά της διοργάνωσης.

Συν τοις άλλοις, η ΑΕΚ είναι από τις ελάχιστες ομάδες που μετέχουν ανελιπώς στο BCL και μάλιστα από τη φάση των ομίλων. Η Ένωση πλέον θα φτάσει τις 8 παρουσίες σε ομίλους της διοργάνωσης, όσες έχει και η Τενερίφη, κάτι που αποτυπώνει το brand name που έχει χτίσει η ομάδα του Ζοάν Πλάθα όλα αυτά τα χρόνια στη διοργάνωση της FIBA. Στην οποία μπαίνει )και) τη σεζόν 2023-24 με σκοπό να πρωταγωνιστήσει.

Tags: