Αναθάρρησε η Mercedes και θέλει νίκη στην Αυστραλία

Ο Τζορτζ Ράσελ θα προσπαθήσει να επιτεθεί στην εκκίνηση στον Φερστάπεν

i

©Getty Images

Αναθάρρησε η Mercedes και θέλει νίκη στην Αυστραλία

Δημήτρης Μπαλής 14:16 - 01.04.2023

Ράσελ: Η Mercedes πρέπει να «το κάνει», και να κερδίσει τον Φερστάπεν για πρώτη φορά φέτος.

Πετυχαίνοντας το 2-3 στις κατατακτήριες δοκιμές του γκραν πρι της Αυστραλίας, φαίνεται –και είναι κάπως λογικό όταν βρίσκεσαι τόσο ψηλά- να θέλεις το κάτι παραπάνω.

Η Mercedes, προφανώς αναθάρρησε με αυτό το 1-2, με Ράσελ και Χάμιλτον. Βλέποντας και τους ανταγωνιστικούς χρόνους που έκανε, τα χαμόγελα άρχισαν αν επιστρέφουν στους οδηγούς και ήταν διάπλατα στον Ράσελ.

Ο Τζόρτζ Ράσελ στη συνέντευξη Τύπου ©Getty Images

«Η Mercedes πρέπει «να το κάνει» και να νικήσει την κυρίαρχη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν στην Αυστραλία», είπε ο Βρετανός.

Ο Ράσελ μόλις 0,236 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν στο Αλμπερτ Παρκ, με τον ομόσταβλό του Λιούις Χάμιλτον στην 3η θέση, ένα κάπως έκπληξη για την ομάδα των Black Arrows μετά το δύσκολο ξεκίνημά της στη νέα εκστρατεία.

Παρόλο που ο Φερστάπεν είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, ο Ράσελ έδειξε ότι αν καταφέρει και πιάσει στην εκκίνηση τον Φερστάπεν, μπορεί να αλλάξει η ροή του αγώνα.

«Πρέπει να το καταφέρουμε, έτσι δεν είναι;» είπε ο Ράσελ στη συνέντευξη Τύπου μετά τα προκριματικά στη Μελβούρνη. «Πρέπει να πάμε για τη νίκη. Ο Μαξ θα είναι εξαιρετικά γρήγορος, αυτό δεν κρύβεται. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να προσπεράσεις σε αυτό το σιρκουί, οπότε η εκκίνηση, ο πρώτος γύρος, θα είναι ζωτικής σημασίας. Αλλά η Red Bull έχει εξαιρετική τελική ταχύτητα, οπότε θα είναι πολύ δύσκολο να παλέψεις με τον Μαξ. Πρέπει να κάνουμε τον αγώνα μας, αλλά αν υπάρχει η ευκαιρία, θα το προσπαθήσουμε», είπε.

Όταν ρωτήθηκε πόσο ρεαλιστικές είναι οι πιθανότητες της Mercedes να διεκδικήσει μια νίκη στα αυστραλιανό γκραν πρι από το 2019, ο Χάμιλτον τόνισε ότι το πλεονέκτημα το έδωσε η ομάδα του, που θα έχει δύο οδηγούς να αντιμετωπίσουν τον Φερστάπεν, αφού ο Σέρχιο Πέρες θα ξεκινήσει τελευταίος από το γκριντ, επειδή στα δοκιμαστικά κόλλησε στο χαλίκι της στροφής 3.

«Ίσως με στρατηγική μπορούμε να ασκήσουμε κάποια πίεση στη Red Bull. Θα δούμε», είπε ο Χάμιλτον.

Tags: