Ο επικεφαλής της Haas, Αγιάο Κομάτσου, μίλησε για την μεγάλη ευκαιρία του Όλιβερ Μπέρμαν και της αμερικανικής ομάδας να ανέβουν στο βάθρο του GP του Μεξικό.
Την περασμένη Κυριακή (26/10), ο Όλιβερ Μπέρμαν πραγματοποίησε την καλύτερη εμφάνισή του στη Formula 1, τερματίζοντας στην 4η θέση στο GP του Μεξικό με τη Haas.
Ο Βρετανός πέρασε ένα σημαντικό μέρος του αγώνα σε θέση βάθρου, αλλά τελικά έμεινε εκτός των τριών πρώτων. Βρέθηκε σε τόσο πλεονεκτική θέση εκμεταλλευόμενος το χάος που παραδοσιακά συνοδεύει τους πρώτους γύρους στο Μεξικό, αλλά στη συνέχεια έδειξε αρκετά καλό ρυθμό για να κρατήσει πίσω του πολύ πιο γρήγορα μονοθέσια όπως της Red Bull, της Mercedes, ακόμα και της McLaren.
17:20 - 01.11.2025
Στο πλευρό του Λόσον η FIA για το συμβάν στο Μεξικό
Η FIA παρενέβη για να υπερασπιστεί τον Λίαμ Λόσον, απαντώντας στις κατηγορίες της μεξικανικής ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού ότι ο οδηγός δεν επιβράδυνε όσο έπρεπε κατά την παρουσία προσωπικού στην πίστα στο GP του Μεξικό.
Ωστόσο, ο Μπέρμαν δεν κατάφερε να διεκδικήσει την πρώτη του θέση στο βάθρο, η οποία θα ήταν και η πρώτη για τη Haas. Ο επικεφαλής της αμερικανικής ομάδας, Αγιάο Κομάτσου, εξήγησε σε συνέντευξή του στο racingnews365.com τι ακριβώς κόστισε αυτή η κατάταξη στον Μπέρμαν και την ομάδα.
«Προσανατολίστηκε πολύ καλά στην αναταραχή της εκκίνησης. Οι πρώτες στροφές στο Μεξικό είναι πάντα μια πολύ αγχωτική στιγμή. Ήξερα ότι ο ρυθμός μας σε μεγάλες αποστάσεις στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ήταν καλός, αλλά αυτές οι σειρές γύρων δεν είναι αρκετά μεγάλες για να αποκτήσουμε πλήρη εικόνα για τον αγώνα, σωστά; Ήξερα ότι ο ρυθμός μας ήταν ίσως ο καλύτερός μας από την αρχή της σεζόν. Αλλά ταυτόχρονα, η προσοχή μου δεν είναι στο να ανταγωνιστούμε τις McLaren και Mercedes, είμαι επικεντρωμένος στους άμεσους αντιπάλους μας όπως οι Sauber, Racing Bulls και Williams, οπότε δεν σκεφτόμουν καν τις McLaren και Mercedes.
Αλλά μετά, όταν ο Όλι βρέθηκε μπροστά από τον Μαξ (Φερστάπεν), ο οποίος ναι, ήταν με τα μεσαία σκληρά ελαστικά, αλλά ο Όλι κατάφερε να απομακρυνθεί από αυτόν και αυτό ήταν απίστευτο. Μετά, στο δεύτερο stint, ο Κίμι (Αντονέλι) ήταν ακριβώς πίσω από τον Όλι, αλλά στην πραγματικότητα δεν τον πίεζε πολύ, οπότε αυτό ήταν υπέροχο. Το βάθρο ήταν σίγουρα εφικτό, αν κανείς δεν είχε σταματήσει για δεύτερη φορά στα pits. Ξέραμε ότι ο Μαξ ερχόταν, αλλά θα έπεφτε σε ένα τρένο DRS τεσσάρων μονοθεσίων και δεν νομίζω ότι θα τα κατάφερνε. Αλλά μόλις τα δύο μονοθέσια (Αντονέλι και Όσκαρ Πιάστρι) σταμάτησαν, έμειναν μόνο ο Όλι και ο Τζορτζ (Ράσελ) και ήταν σαφές ότι ο Μαξ θα περνούσε ούτως ή άλλως.
Τώρα θα έλεγα ότι η επακόλουθη απόφαση ήταν στοιχειώδης, αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν αγχωτική. Αλλά ενεργήσαμε σωστά, καθώς επικεντρωθήκαμε στο τι ήταν το σωστό εκείνη τη στιγμή, χωρίς να σκεφτόμαστε το αποτέλεσμα αν θα ήταν τρίτη ή τέταρτη θέση. Ήταν δελεαστικό να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε την τρίτη θέση, αλλά πιστεύω ότι, αν είχαμε επικεντρωθεί υπερβολικά σε αυτό, θα χάναμε τα πάντα. Δείτε πώς ο Μαξ έφτασε τον Σαρλ (Λεκλέρ) στο τέλος. Ήμασταν πολύ μακριά από τον Σαρλ, και δεν έχουμε τον ρυθμό της Ferrari. Οπότε θα μέναμε πολύ πίσω.
Σίγουρα δεν θα διατηρούσαμε την τρίτη θέση, και η τέταρτη θα ήταν επίσης σε κίνδυνο, οπότε πήραμε τη σωστή απόφαση. Μετά τη δεύτερη στάση στα pits, στο τελικό stint, ο Τζορτζ άρχισε να πιέζει πολύ δυνατά, αλλά μετά όλα ήταν εντάξει. Ο Όλι φρόντιζε τα ελαστικά και είχε καλύψει τα πάντα. Στο τέλος ο Όσκαρ ήταν πιο γρήγορος από αυτόν, ειδικά στις πρώτες στροφές, αλλά ο τρίτος τομέας του Όλι ήταν πολύ δυνατός, οπότε τα πράγματα ήταν υπό έλεγχο. Δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω και την ομάδα, εξαιρετική ομαδική δουλειά από όλους. Το δεύτερο pit ήταν η πιο αγχωτική στιγμή, γιατί σταματήσαμε μαζί με τον Τζορτζ και τη Mercedes, που είναι μια κορυφαία ομάδα, αλλά κάναμε την πιο γρήγορη στάση μας για τη σεζόν - 2.1 δευτερόλεπτα. Νομίζω ότι επίσημα είναι 2.2, αλλά αυτό δεν έχει σημασία», εξήγησε ο Κομάτσου.