Η Audi και ο Μπινότο προσελκύουν μηχανικούς της Ferrari

Ματία Μπινότο

i

©Imago

Η Audi και ο Μπινότο προσελκύουν μηχανικούς της Ferrari

Πληροφορίες από το Μαρανέλο αναφέρουν ότι η Ferrari χάνει δύο ειδήμονες των κινητήρων, τους Βολφ Ζίμερμαν και Λαρς Σμιτ, οι οποίοι φέρεται να αποδέχθηκαν την πρόταση του Ματία Μπινότο για λογαριασμό της Audi.

Η Audi και ο Ματία Μπινότο βρίσκονται στα πρόθυρα να προκαλέσουν μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην αγορά μηχανικών της Formula 1, λίγους μήνες πριν από το ντεμπούτο της γερμανικής ομάδας.

Ο μετασχηματισμός της Sauber σε Audi επιταχύνεται, και μαζί με αυτό έρχονται και οι προσλήψεις νέων προσώπων, με ορισμένους από αυτούς να προσελκύονται από άλλες ομάδες του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

Μάλιστα, τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ο Μπινότο, πρώην επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, βρίσκεται κοντά στην υπογραφή συμβολαίου με δύο βασικούς μηχανικούς από την ομάδα του Μαρανέλο.

Ο ένας είναι ο Βολφ Ζίμερμαν - ο επικεφαλής του πρότζεκτ της Ferrari για το σύστημα κίνησης του 2026. Θεωρείται ότι θα αποχωρήσει τη στιγμή που το νέο σύστημα κίνησης θα μπορεί να ξεκινήσει δοκιμές, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη ότι η στιγμή της αποχώρησής του έχει συμφωνηθεί με τους προϊσταμένους του. Ο άλλος μηχανικός είναι ο Λαρς Σμιτ, ο πρώην επικεφαλής μηχανικός της ομάδας, υπεύθυνος για την απόδοση των μονοθεσίων στην πίστα.

Πιστεύεται ότι με την εμπειρία και τις δεξιότητές τους, οι δύο μηχανικοί θα είναι καθοριστικοί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης του πρότζεκτ της Audi για τη Formula 1, και ο Μπινότο γνωρίζει τις δυνατότητές τους από την εποχή που ήταν προϊστάμενός τους.

Επίσης, υπάρχουν πληροφορίες ότι ο Ζίμερμαν είχε σοβαρές διαφωνίες με τον επικεφαλής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ σχετικά με τα ακόμη άλυτα προβλήματα του τρέχοντος συστήματος κίνησης της Ferrari, στο οποίο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί σε εξαιρετικά υψηλή θερμοκρασία και πολύ υψηλή πίεση, κάτι που συχνά επιβάλλει περιορισμούς στη λειτουργία για να μην υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας. Αυτό όμως πρέπει να διορθωθεί για το 2026 και η Ferrari να διαθέτει το δεύτερο καλύτερο σύστημα κίνησης μετά τη Mercedes.