Ο Πέρες ήδη αλλάζει το μελλοντικό μονοθέσιο της Cadillac

Σέρχιο Πέρες

i

©Imago

Ο Πέρες ήδη αλλάζει το μελλοντικό μονοθέσιο της Cadillac

Άγγελος Φραγκισκάτος 16:12 - 17.10.2025 / Ανανεώθηκε: 16:13 - 17.10.2025

Ο Σέρχιο Πέρες έχει ήδη ξεκινήσει εντατική δουλειά στον προσομοιωτή της Cadillac, συνεισφέροντας στην προετοιμασία της αμερικανικής ομάδας για το ντεμπούτο της στη Formula 1 το 2026.

Η Cadillac έκανε γνωστό τον τρόπο με τον οποίο ο Σέρχιο Πέρες έχει ήδη αφήσει το στίγμα του στη νεότερη ομάδα της Formula 1, καθώς οι δοκιμές του στον προσομοιωτή οδήγησαν σε ένα αίτημα για μια σημαντική αλλαγή.

Ο Πέρες έχει υπογράψει μαζί με τον Βάλτερι Μπότας, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά έμπειρο δίδυμο για την πρώτη σεζόν της Cadillac στη Formula 1 το 2026. Η ομάδα αναμένεται να χρησιμοποιήσει μονάδα ισχύος της Ferrari, μέχρι να είναι σε θέση να κατασκευάσει τη δική της προς το τέλος της δεκαετίας.

Ενώ ο Μπότας δεσμεύεται ακόμη με συμβόλαιο με τη Mercedes, ο Πέρες είναι ελεύθερος, γεγονός που του επέτρεψε να περάσει χρόνο στον προσομοιωτή. Εκεί, βοηθά την ομάδα να επιλύσει μικρά ζητήματα που συνήθως δεν θα απασχολούσαν άλλες, πιο έμπειρες ομάδες.

Ένας τέτοιος τομέας είναι το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού του νέου μονοθεσίου. Ο Πατ Σάιμοντς, σύμβουλος μηχανολογίας και πρώην στέλεχος των Benetton, Williams, Renault και της Formula 1, εξήγησε πώς ο Πέρες ζήτησε άμεσα αλλαγές ενόψει της σεζόν του 2026.

«Ο Τσέκο έχει ήδη μπει στον προσομοιωτή, καθώς δεν έχει δεσμεύσεις με άλλες ομάδες αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Σάιμοντς στο περιθώριο του GP των Ηνωμένων Πολιτειών. «Έχουμε κάνει συζητήσεις μαζί του και τον είχαμε στον προσομοιωτή να δουλεύει πάνω στις μικρές λεπτομέρειες που χρειάζεσαι από τον οδηγό. Για παράδειγμα, η ομάδα του Έρικ (Γουόρεν) σχεδιάζει το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού και ο Τσέκο στον προσομοιωτή είπε: "Όχι, θέλω μια ελαφρώς διαφορετική αίσθηση στην υποβοήθηση". Αυτό είναι σπουδαίο, γιατί η ομάδα μπορεί απλώς να προχωρήσει και να το ρυθμίσει ακριβώς όπως το θέλει ο Τσέκο».

Ο Σάιμοντς πρόσθεσε: «Είναι λίγο διαφορετικά με τον Βάλτερι, επειδή εξακολουθεί να έχει συμβόλαιο με τη Mercedes, η οποία στην πραγματικότητα μας έχει βοηθήσει πολύ, επιτρέποντάς μας να διευθετήσουμε μερικά πράγματα, όπως οι προτιμήσεις για το τιμόνι και τέτοιου είδους ζητήματα».

«Για μια ομάδα στη θέση που βρισκόμαστε, είμαστε απίστευτα τυχεροί που έχουμε δύο έμπειρους οδηγούς, καθώς ο φόρτος εργασίας για αυτούς την επόμενη χρονιά δεν είναι αμελητέος. Οι αλλαγές στους κανονισμούς κάνουν τους αγώνες περισσότερο τακτικής παρά να αποφασίζονται τα πάντα εκ των προτέρων, οπότε χρειάζεσαι οδηγούς που είναι ικανοί να σκέφτονται κατά τη διάρκεια του αγώνα, ενώ ταυτόχρονα διαχειρίζονται τα ελαστικά τους και όλα τα υπόλοιπα. Το να έχεις λοιπόν δύο έμπειρους οδηγούς, οι οποίοι ελπίζω να μην καταλήγουν συχνά στον τοίχο, είναι σπουδαίο πράγμα για μια νέα ομάδα», κατέληξε.