Ο Τζορτζ Ράσελ έκανε μια ενδιαφέρουσα πρόβλεψη για τα προσπεράσματα στη Formula 1 από το 2026.
Ο πιλότος της Mercedes, Τζορτζ Ράσελ, έκανε μια ενδιαφέρουσα πρόβλεψη για τις προσπεράσεις στη Formula 1 την επόμενη χρονιά, όταν θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί.
Μία από τις βασικές αλλαγές θα αφορά την κατάργηση του συστήματος μείωσης της αεροδυναμικής αντίστασης (DRS). Αυτό εισήχθη το 2011 με την ιδέα να διευκολύνει τις προσπεράσεις, επιτρέποντας στον επιτιθέμενο πιλότο να ανοίγει την πίσω πτέρυγα στις ευθείες, αυξάνοντας έτσι την τελική του ταχύτητα και να επιτίθεται στην ζώνη φρεναρίσματος.
09:11 - 09.11.2025
Χάμιλτον κατά FIA: «Οι αποφάσεις τους κρίνουν καριέρες και πρωταθλήματα»
Σφοδρή επίθεση εξαπέλυσε ο Λιούις Χάμιλτον εναντίον της FIA και των αγωνοδικών, με αφορμή τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις που σημάδεψαν το GP του Μεξικό και προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις.
Με την πάροδο του χρόνου, ωστόσο, οι προσπεράσεις έγιναν όλο και πιο εξαρτημένες από το σύστημα DRS, κάτι που δεν άρεσε σε μεγάλο μέρος των φιλάθλων, οι οποίοι δεν τις θεωρούσαν πραγματικές. Του χρόνου όμως αυτό θα αλλάξει, και σύμφωνα με τον Ράσελ, οι φίλαθλοι θα παρακολουθούν προσπεράσεις σε πολύ «ασυνήθιστα» σημεία των πιστών.
«Πιστεύω ότι του χρόνου όχι μόνο θα βλέπετε περισσότερες προσπεράσεις, αλλά και περισσότερες προσπεράσεις σε ασυνήθιστα σημεία, όπου ποτέ πριν δεν έχετε δει προσπέραση. Αν ένας πιλότος έχει τελειώσει την μπαταρία του και ένας άλλος έχει ακόμα ενέργεια σε αυτό το σημείο της πίστας, τότε θα μπορεί να τον προσπεράσει σε ένα σημείο της πίστας που ποτέ πριν δεν έχετε δει προσπέραση. Από την άποψη της χειροκίνητης λειτουργίας, δεν ξέρω, αλλά είπαμε ότι δεν θέλουμε ποτέ ξανά να βλέπουμε απλώς προσπεράσεις με DRS. Νομίζω ότι οι νέοι κανονισμοί θα προσφέρουν καλύτερους αγώνες», δήλωσε ο Ράσελ, ο οποίος σχολίασε επίσης τα ελαστικά που ετοιμάζει η Pirelli για τη σεζόν του 2026.
«Ως πιλότοι είμαστε εγωιστές και θέλουμε το καλύτερο, το ταχύτερο και το πιο κατάλληλο μονοθέσιο για εμάς. Αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι είμαστε 20 πιλότοι και υπάρχουν πάνω από 100 εκατομμύρια που μας παρακολουθούν κάθε εβδομάδα. Οπότε δεν ξέρω ποια θα είναι η σωστή απόφαση.
Ας πούμε ότι ο αγώνας είναι 60 γύρους και δημιουργείς ένα σκληρό ελαστικό που διαρκεί 30 γύρους, ένα μεσαίο 20 και ένα μαλακό 10, και μετά ο ρυθμός τους καταρρέει, τότε, υποθέτω, αυτό θα ήταν το τέλειο σενάριο και οι πιλότοι θα μπορούσαν να επιλέξουν διαφορετικές στρατηγικές. Αλλά συνειδητοποιώ ότι για την Pirelli δεν είναι εύκολο - πρέπει να αναπτύξουν ένα ελαστικό που να λειτουργεί σε όλες αυτές τις διαφορετικές πίστες, οι οποίες έχουν και διαφορετική άσφαλτο. Οπότε, αν η άσφαλτος παντού ήταν ίδια, τότε θα ήταν πιο εύκολο γι’ αυτούς να επιτύχουν αυτό που λέμε», πρόσθεσε ο Βρετανός.