Ο Σάινθ είναι σίγουρος για την ανανέωση με τη Ferrari και δεν βιάζεται

Κάρλος Σάινθ

i

©Ferrari

Ο Σάινθ είναι σίγουρος για την ανανέωση με τη Ferrari και δεν βιάζεται

Οι συνομιλίες θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, αλλά οι προοπτικές είναι καλές τόσο για τον Κάρλος Σάινθ όσο και για τον Σαρλ Λεκλέρ, σχετικά με το ενδεχόμενο της ανανέωσης του συμβολαίου τους.

Αν και ο Κάρλος Σαίνθ και η Ferrari είναι αποφασισμένοι να διευθετήσουν το θέμα της ανανέωσης με τη Scuderia, μετά το 2024, ημερομηνία κατά την οποία λήγει το τρέχον συμβόλαιό του, ο Ισπανός οδηγός τίθεται αυτό το ερώτημα ξανά και ξανά. 

Αυτό, πέρα ​​από τις συνεχείς φήμες για τη μετακόμιση του Σάινθ στην Audi από το 2025, που ο Ισπανός οδηγός έχει ήδη αποκλείσει αρκετές φορές αυτό το ενδεχόμενο μέσα στη χρονιά. «Συμφωνώ με τον Φρεντ (Βασέρ), αυτή τη στιγμή η Ferrari έχει άλλες προτεραιότητες από τα συμβόλαια του οδηγών. Δεν υπάρχει χρόνος να σκεφτώ τι θα συμβεί, προτεραιότητά μου είναι να είμαι ανταγωνιστικός με την ομάδα, δεν ανησυχώ για το πού θα είμαι το 2025», απάντησε ξανά ο Σάινθ στη συνέντευξη Τύπου πριν από το γκραν πρι της Ουγγαρίας την Πέμπτη (20/7). 

Ο Σάινθ έχει όλη την εκτίμηση του Βασέρ. Η δουλειά του και τα προσόντα του, με καλύτερες επιδόσεις από τον Λεκλέρ στους τελευταίους τρεις αγώνες, πάνω απ' όλα, δεν περνούν απαρατήρητα. Η αφοσίωση εκτιμάται επίσης και ότι υπάρχουν λίγοι οδηγοί που θα μπορούσαν να πάρουν τη θέση τους σε μια ομάδα και με ένα μονοθέσιο τόσο περίπλοκο όσο αυτό που χρειάστηκε να οδηγήσει ο Σάινθ αυτές τις δυόμισι σεζόν που ήταν στο Μαρανέλο. 

Δεν είναι ότι ο 28χρονος θεωρεί δεδομένο ότι θα συνεχίσει, μακριά από αυτό, αλλά βλέπει τον εαυτό του να έχει καλές πιθανότητες να συνεχίσει. Κάποιες ακόμη αμφιβολίες προκύπτουν στην περίπτωση του ομόσταβλού του

Η Ferrari θέλει να ανανεώσει τον Λεκλέρ, αλλά οι φήμες ενδιαφέροντος από άλλες ομάδες δεν σταματούν να έρχονται από το περιβάλλον του πιλότου: η Mercedes πρώτα, η Aston Martin αργότερα και ακόμη και η Red Bull για το μέλλον, κάτι που φαίνεται κάπως περίεργο αν ο Μαξ Φερστάπεν αποχωρήσει από την αυστριακή ομάδα. 

Ο «κολλημένος» Χάμιλτον

Υπό αυτή την έννοια, ο Λιούις Χάμιλτον θα μπορούσε να έχει το «κλειδί» για έναν πιθανό «σεισμό» στην αγορά, καθώς είναι από τους λίγους οδηγούς που το συμβόλαιο του τελειώνει στα τέλη του 2023 και φημολογείται ότι οι διαπραγματεύσεις με τον επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ είναι κάπως ή πολύ στάσιμες. 

Δεν πρόκειται τόσο για τον μισθό (περίπου 35 εκατομμύρια ευρώ), όσο για τη διάρκεια του νέου συμβολαίου. Προφανώς, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα ήθελε ένα μακροχρόνιο συμβόλαιο και η γερμανική ομάδα θα του έδινε 1+1, ίσως περιμένοντας τον ίδιο τον Λεκλέρ.