Ο Άλεξ Μάρκεθ θα αγωνίζεται με μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Ducati στο MotoGP του 2026.
Η Gresini Ducati επιβεβαίωσε επίσημα ότι έχει καταλήξει σε συμφωνία με την Ducati, ώστε ο Άλεξ Μάρκεθ να έχει εργοστασιακή μοτοσικλέτα των Ιταλών την επόμενη χρονιά, αντί για την περσινή που οδηγεί από την άφιξή του στη Φαέντσα.
Φέτος, ο Ισπανός αναβάτης αναδείχθηκε ως ο πιο σοβαρός αντίπαλος του μεγαλύτερου αδελφού του, Μαρκ, στη μάχη για τον παγκόσμιο τίτλο. Ο νεότερος από τους δύο αδελφούς είναι ο μοναδικός ανταγωνιστής του κυρίαρχου το 2025, ο οποίος έχει περισσότερες από μία νίκες σε αγώνες της Κυριακής.
)
11:30 - 18.09.2025
Ο Κουαρταραρό επικρίνει τον κινητήρα V4 της Yamaha
Ο Φάμπιο Κουαρταραρό δήλωσε ότι η M1 της Yamaha με τον κινητήρα V4 δεν θα λύσει όλα τα προβλήματά της στο MotoGP, παραδεχόμενος ότι αισθάνεται «χειρότερα» πάνω στη νέα μοτοσυκλέτα σε σχέση με την προκάτοχό της.
Ο Άλεξ Μάρκεθ πέτυχε τις δύο νίκες του σε αγώνες της Κυριακής σε δύο από τους τρεις ισπανικούς αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν. Αρχικά θριάμβευσε στη Χερέθ, καταγράφοντας την πρώτη του νίκη σε «κυρίως» αγώνα στο MotoGP, ενώ πριν από δύο εβδομάδες ο Ισπανός κέρδισε και το GP της Καταλονίας. Επιπλέον, ο Άλεξ θριάμβευσε και στο Σπριντ στο Σίλβερστον, προκαλώντας την πρώτη και μέχρι πρότινος μοναδική ήττα του αδελφού του σε Σπριντ φέτος.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την απόδοση του μικρότερου από τους αδελφούς Μάρκεθ, η οποία περιλαμβάνει συνολικά 20 τερματισμούς στο βάθρο σε Σπριντ και αγώνες στους πρώτους 16 γύρους της σεζόν, η Gresini συμφώνησε με την Ducati ώστε ο Ισπανός να λάβει εργοστασιακή μοτοσικλέτα την επόμενη χρονιά. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει μια πλήρως πανομοιότυπη μοτοσικλέτα με αυτή που θα χρησιμοποιούν οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας - ο Μαρκ Μάρκεθ και ο Πέκο Μπανάια.
Δεν είναι ακόμη σαφές τι θα γίνει με την τρίτη εργοστασιακή μοτοσικλέτα της τρέχουσας σεζόν, η οποία είχε ανατεθεί στον Φάμπιο Ντι Τζιαναντόνιο στην VR46 Ducati. Είναι πολύ πιθανό ο Ιταλός να διατηρήσει την εργοστασιακή του θέση και έτσι την επόμενη χρονιά να υπάρχουν συνολικά τέσσερις εργοστασιακές μοτοσικλέτες της Ducati στο grid.
Ο Φράνκο Μορμπιντέλι (VR46) και ο Φερμίν Αλντεγκέρ (Gresini) θα αγωνιστούν με τη παλιά μοτοσικλέτα (το μοντέλο του 2025) της ιταλικής ομάδας. Αρχικά, το συμβόλαιο του δεύτερου με την Ducati προέβλεπε ότι θα λάμβανε εργοστασιακή μοτοσικλέτα για τη δεύτερη σεζόν του στο MotoGP, αλλά αντ' αυτού η Ducati θα καταβάλει αποζημίωση στη Gresini και στον ίδιο τον Αλντεγκέρ.