Οδηγούμε το Opel Mokka-e στην έκδοση GS Line
i

© SPORTAL

Οδηγούμε το Opel Mokka-e στην έκδοση GS Line

Δημήτρης Μπαλής 20:27 - 12.12.2022 / Ανανεώθηκε: 20:27 - 12.12.2022

Αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, πλούσιος εξοπλισμός, εμφάνιση συμβατικού.

Το Mokka είναι το αυτοκίνητο που εγκαινίασε τη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή της Opel, μολονότι την αρχή έκανε το Corsa. Ωστόσο, το Mokka-e σχεδιάστηκε εξαρχής για να είναι και ηλεκτρικό, έχοντας, πάντως, την εμφάνιση συμβατικού.

Καλόγουστο σχεδιαστικά, μοντέρνο, με χρωματικές πινελιές που ενθουσιάζουν, όπως οι κόκκινες λωρίδες που διατρέχουν την οροφή και χωρίζουν το βασικό χρώμα του αμαξώματος (λευκό), από το χρώμα οροφής (μαύρο). Τα περιμετρικά προστατευτικά, καθώς και οι μαύροι προφυλακτήρες, αναδεικνύουν το ύφος του Crossover μοντέλου της μάρκας, ενώ η Opel Vizor μάσκα, αποτελεί τη νέα σχεδιαστικά ταυτότητα της μάρκας.

© SPORTAL

Οι περίτεχνες μαύρες ζάντες και η μικρή αεροτομή, συμβάλλουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής, η οποία είναι απαραίτητη ακόμα και σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, προκειμένου να αυξάνεται η αυτονομία κίνησης.

Στην καμπίνα, το κόκκινο χρώμα των λωρίδων του εξωτερικού, κάνει έντονη την εμφάνισή του τόσο στο ταμπλό όσο και στα καθίσματα, εμπρός και πίσω, χαρακτηριστικά που συναντούμε στην έκδοση εξοπλισμού GS Line. 

© SPORTAL

Η κεκλιμένη προς τον οδηγό κονσόλα, το σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και τα μπάκετ καθίσματα, συνθέτουν ένα πολύ αρεστό σύνολο καμπίνας, που είναι και άνετο για δύο επιβάτες πίσω, ενώ αν δεν υπήρχε το μεσαίο τούνελ, το οποίο στα συμβατικά χρησιμεύει για το σύστημα μετάδοσης, θα μπορούσε και τρίτο άτομο να χωρέσει.

Υπάρχουν κάποιοι περιστροφικοί διακόπτες στην κονσόλα, αλλά στη βάση της θα βρούμε μόνο διακόπτες, έναν για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, έναν για το ηλεκτρικό χειρόφρενο και έναν για τα προγράμματα οδήγησης.

Το Pure Panel κόκπιτ περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και μια επίσης ψηφιακή οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, που δημιουργούν ενιαία εικόνα.

Οσον αφορά τον χώρο αποσκευών, τα 310 λίτρα κρίνονται επαρκή, μολονότι περιορίστηκαν κατά 40 λίτρα, λόγω της ύπαρξης της μπαταρίας.

Το Mokka-e εφοδιάζεται με το πλέον γνώριμο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Stellantis (PSA Peugeot Citroen, Opel, Fiat κλπ.), που αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων (100 kW), και μια μπαταρία 50kWh, που χαρίζει αυτονομία 324 χλμ., στα χαρτιά. 

© SPORTAL

Πρακτικά, αν οδηγείς στην πόλη, με το πρόγραμμα Eco και την ανάκτηση ενέργειας στο μέγιστο επίπεδο, τότε μπορείς να φθάσεις αυτά τα χιλιόμετρα. Όμως, αν κινηθείς πολύ στον αυτοκινητόδρομο, τότε με ελάχιστα σταμάτα ξεκίνα, έχει μόνο κατανάλωση ενέργειας και όχι ανάκτηση. 

Κατά συνέπεια, θα διανύσεις λιγότερα χιλιόμετρα (περίπου 270), ειδικά στην περίπτωση που επιλέξεις το πρόγραμμα Sport, που σου δίνει και τη μέγιστη ισχύ. Υπάρχει και το πρόγραμμα Normal, με απόδοση 110 ίππους, που συνήθως χρησιμοποιείς, ενώ το Eco περιορίζει την ισχύ στους 80 ίππους.

© SPORTAL

Το Mokka-e συμπεριφέρεται πολύ καλά, έχει 260 Nm άμεσης ροπής, τελική ταχύτητα που περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα, η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον μπροστινό άξονα, περιττές κλίσεις δεν υπάρχουν, ο ημιάκαμπτος άξονας, πίσω, μπήκε για εξοικονόμηση χώρου και εν γίνει η ανάρτηση είναι πιο σφικτή, σε σχέση με συμβατική έκδοση του Mokka.

Η εταιρεία δίνει μέση κατανάλωση 17,4 kWh/100 χλμ., όμως πρακτικά θα καταναλώσεις κάτι παραπάνω, ενώ προσφέρεται με πλούσιο πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.