Βασίλισσα και στα social media η Ρεάλ Μαδρίτης με 500 εκατομμύρια πιστούς, ακολουθεί η Μπαρτσελόνα – Οι αγγλικές ομάδες και η εκτόξευση των Αράβων με Κριστιάνο Ρονάλντο

Βασίλισσα και στα social media η Ρεάλ Μαδρίτης με 500 εκατομμύρια πιστούς, ακολουθεί η Μπαρτσελόνα – Οι αγγλικές ομάδες και η εκτόξευση των Αράβων με Κριστιάνο Ρονάλντο

Γιώργος Σακελλαρίου 18:25 - 28.09.2023 / Ανανεώθηκε: 18:26 - 28.09.2023

Οι Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα οδηγούν την κούρσα στα social media. Μαζί έχουν σχεδόν 900 εκατ. ακολούθους.

Τα ισπανικά μεγαθήρια, η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα, δύο τεράστια brands στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο κυριαρχούν και στα social media.

Η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα προηγούνται με 415 εκατομμύρια και 391,7 εκατομμύρια ακολούθους, αντίστοιχα, στην κατάταξη με τους 20 κορυφαίους συλλόγους στον κόσμο στα social media.

Μία κατάταξη που παρουσίασε η εξειδικευμένη ιστοσελίδα footballbenchmark, έπειτα από ανάλυση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο Facebook, το Instagram, το Twitter (X), το TikTok, το YouTube και το Weibo. Στην ανάλυση δόθηκε έμφαση σε δύο βασικές μετρήσεις: τους ακολούθους και την αφοσίωση.

Οι αριθμοί δίνουν μια ζωντανή εικόνα της τεράστιας επιρροής που έχουν οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι. Εκτός από τις δύο ισπανικές ομάδες, αγγλικοί σύλλογοι όπως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Μάντσεστερ Σίτι έχουν επίσης εκμεταλλευτεί το ψηφιακό τοπίο με εξαιρετικό αποτέλεσμα, συγκεντρώνοντας 224,5 εκατομμύρια και 156,3 εκατομμύρια ακόλουθους, αντίστοιχα. Αυτό αποδεικνύει τη δημοτικότητα της Premier League.

Η Παρί Σεν Ζερμέν έκανε εντυπωσιακά βήματα, με 189,6 εκατομμύρια ακολούθους, έπειτα από τις μεταγραφές των Μέσι, Νεϊμάρ, Σέρχιο Ράμος. Δυναμική παρουσία έχουν και οι σύλλογοι της Ιταλίας. Στην πρώτη 20άδα βρίσκονται οι Γιουβέντους, Μίλαν, Ίντερ, Ρόμα. Εκπληκτικό είναι και το γεγονός ότι στην 20άδα είναι πλέον δύο αραβικές ομάδες και φυσικά η Αλ Νασρ, λόγω της άφιξης του Κριστιάνο Ρονάλντο!

Οι 20 σύλλογοι με τους περισσότερους ακόλουθους στα social media: Ρεάλ Μαδρίτης 415 εκατ., Μπαρτσελόνα 391,7, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 224,5, Παρί Σεν Ζερμέν 189,6, Μάντσεστερ Σίτι 156,3, Τσέλσι 151,7, Γιουβέντους 147,1, Λίβερπουλ 136,9, Μπάγερν 130,7, Άρσεναλ 104,1, Τότεναμ 95,3, Μίλαν 70,3, Ίντερ 64,1, Ντόρτμουντ 57,1, Φλαμένγκο 52,5, Ατλέτικο Μαδρίτης 50,9, Αλ Αχλί 46,9, Γαλατασαράι 44,9, Αλ Νασρ 43,8, Ρόμα 35,1.

Μισό δις!

Η Ρεάλ Μαδρίτης, πάντως, ανέφερε σήμερα ότι έχει 500 εκατομμύρια ακολούθους, οπότε με τη μεγάλη της αντίπαλο τη Μπαρτσελόνα, έχουν μαζί σχεδόν 900 εκατομμύρια πιστούς.

Το Instagram

Το Instagram είναι το νούμερο ένα μέσο για τους συλλόγους, ακολουθεί το Twitter (X), το TikTok, ενώ η επιρροή του Facebook φαίνεται να μειώνεται. Ομάδες όπως η Ρόμα, η Παρί Σεν Ζερμέν η Τότεναμ, η Ατλέτικο Μαδρίτης και η Αλ Νασρ συγκεντρώνουν πάνω από το 20% των οπαδών τους από το TikTok, επιδεικνύοντας τη σημαντική επίδραση της πλατφόρμας στην ψηφιακή τους παρουσία.

Στον τομέα της αύξησης ακολούθων στα social media, δύο σύλλογοι έχουν ξεχωρίσει, η Αλ Νασρ και η Ίντερ Μαϊάμι. Η απόκτηση των Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι αποδείχθηκε καθοριστική, εκτοξεύοντας και τους δύο συλλόγους, αφού συγκέντρωσαν 24,3 εκατομμύρια και 24,2 εκατομμύρια ακολούθους. Εν τω μεταξύ, οι τρεις πρώτες θέσεις δεν επιφυλάσσουν εκπλήξεις: η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μάντσεστερ Σίτι και η Μπαρτσελόνα συγκέντρωσαν 50,6 εκατομμύρια, 35,2 εκατομμύρια και 33,3 εκατομμύρια νέους ακόλουθους, αντίστοιχα.

Όσον αφορά το ποσοστό ανάπτυξης, η Ίντερ Μαϊάμι και η Αλ Νασρ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτες αυξήσεις +1.197% και +487% κατά τη μετρούμενη περίοδο. Ακολουθεί η κάτοχος του Europa League, Σεβίλλη, που κατοχυρώνει την τρίτη θέση με αύξηση +101%.

Κατά την περίοδο από τις 23 Σεπτεμβρίου 2022 έως τις 23 Σεπτεμβρίου 2023, οι 20 κορυφαίοι σύλλογοι με την υψηλότερη αφοσίωση στο Instagram είχαν εκπληκτικά στοιχεία. Η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα προηγούνται με 1,64 δισεκατομμύρια και 1,30 δισεκατομμύρια αλληλεπιδράσεις, αντίστοιχα.

Μεταξύ άλλων αξιοσημείωτων παρουσιών, η Παρί Σεν Ζερμέν και η Μάντσεστερ Σίτι παρουσίασαν επίσης μια αξιοσημείωτη παρουσία στο Instagram, συγκεντρώνοντας 615 εκατομμύρια και 614 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις, αντίστοιχα.

Η αύξηση των αριθμών αλληλεπίδρασης στο TikTok μεταξύ των κορυφαίων ποδοσφαιρικών συλλόγων το διάστημα 23 Σεπτεμβρίου 2022 - 23 Σεπτεμβρίου 2023, δείχνει τη σημασία της πλατφόρμας στην προσέγγιση νεότερου κοινού.

Η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπαρτσελόνα, που ηγούνται με 200 εκατομμύρια και 191 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις αντίστοιχα, έχουν μπει στην ομάδα μιας νεότερης βάσης φιλάθλων με γνώσεις τεχνολογίας. Η Μάντσεστερ Σίτι, η Γιουβέντους και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ παρακολουθούν στενά, επιδεικνύοντας μια έντονη κατανόηση των δυνατοτήτων του TikTok.

Επίθεση σοκ σε 8χρονο κορίτσι από οπαδούς της Ατλέτικο: «Γαμ@@@ κορίτσι! Φύγε, αλλιώς θα σε σκοτώσουμε»
LA LIGA

09:55 - 27.09.2023

Επίθεση σοκ σε 8χρονο κορίτσι από οπαδούς της Ατλέτικο: «Γαμ@@@ κορίτσι! Φύγε, αλλιώς θα σε σκοτώσουμε»

Απίστευτο ρατσιστικό επεισόδιο εκτυλίχθηκε πριν το ντέρμπι της Μαδρίτης, μεταξύ Ατλέτικο και Ρεάλ, καθώς 8χρονο κορίτσι που φορούσε φανέλα του Βινίσιους δέχθηκε απειλές από οπαδούς των «ροχιμπλάνκος».

Η βαθιά επίδραση του Κριστιάνο Ρονάλντο είναι αισθητή σε όλες τις πλατφόρμες στις οποίες δραστηριοποιείται η Αλ Νασρ. Εμφανές στη λίστα των κορυφαίων 20 ομάδων στον κόσμο, η ομάδα της Σαουδικής Αραβίας μπορεί να υπερηφανεύεται για την υψηλότερη αλληλεπίδραση ανά ανάρτηση στο TikTok, ξεπερνώντας τις 390.000 αλληλεπιδράσεις, πάνω ακόμα και από τη Ρεάλ Μαδρίτης (327.407) και την Παρί Σεν Ζερμέν (255.061).