Ο Ζοζέ Μουρίνιο ετοιμάζει την ομάδα του για το UEFA EURO 2024! (vid)

Ο Ζοσέ Μουρίνιο

i

© PS Sportal

Ο Ζοζέ Μουρίνιο ετοιμάζει την ομάδα του για το UEFA EURO 2024! (vid)

Sportal newsroom 19:19 - 06.03.2024 / Ανανεώθηκε: 15:11 - 23.04.2024

O θρύλος της προπονητικής, Ζοζέ Μουρίνιο, εμπνέει την ομάδα της TOPPS ενόψει του EURO στην Γερμανία όπως μόνο εκείνος ξέρει και το Sportal βρίσκεται στο πλευρό του.

Τέσσερις μήνες πριν από την έναρξη του UEFA EURO 2024 και οι προετοιμασίες για το τουρνουά βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Όχι μόνο στη διοργανώτρια χώρα, τη Γερμανία, αλλά και στα γραφεία της Fanatics Collectibles, έδρας της κορυφαίας μάρκας συλλεκτικών καρτών, της TOPPS. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ο πρέσβης της TOPPS και διάσημος προπονητής, Ζοζέ Μουρίνιο.

Ο «Special One» , αφού δημιούργησε τεράστιο hype στο TikTok με την ανακοίνωση της συνεργασίας του με την Fanatics Collectibles και την UEFA ,με τίτλο: «I am José Mourinho», επιστρατεύει τώρα τις ηγετικές ικανότητες και τη χαρισματική προσωπικότητά του για να «οδηγήσει» την ομάδα της Topps στην κορυφή. Αυτό δείχνει και το νέο χιουμοριστικό βίντεο σε δημιουργία της Jung von Matt SPORTS, το οποίο κυκλοφορεί από σήμερα στα κοινωνικά δίκτυα και σε παραγωγή της 27km και σκηνοθεσία του Peter Lydon.

Στο πλευρό του Μουρίνιο, εμφανίζονται επίσης, διάσημοι content creators, όπως ο Jeremy Lynch των The F2, ο Omar Amoum ,ο Knossi, ο Aaron Troschke και ο PushDich TCG αλλά και το Sportal. Πρόκειται για ένα από τα τρία προωθητικά βίντεο που θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες εβδομάδες. Ενώ στο πρώτο βίντεο ο Μουρίνιο γεμίζει με ενθουσιασμό την ομάδα TOPPS για το UEFA EURO 2024 , στο δεύτερο και τρίτο βίντεο θα επικεντρώθουν στα βασικά προϊόντα της TOPPS – το θρυλικό άλμπουμ με τα αυτοκόλλητα και τις κάρτες Match Attax.

Patrick Rausch, Chief Marketing Officer ΕMEA για την Fanatics Collectibles: «Ως επίσημος συνεργάτης του UEFA EURO 2024™, με αυτή την καμπάνια κορυφώνουμε την προσμονή μας για τη φετινή διοργάνωση. Για άλλη μια φορά, ο Ζοζέ Μουρίνιο επιβεβαιώνει γιατί είναι ο “The Special One” και αποτελεί την τέλεια επιλογή για εμάς ως brand ambassador και product manager της συλλογής. Το πρώτο βίντεο με τον αυτοσαρκαστικό José απέκτησε αμέσως cult status και είμαι σίγουρος ότι και τα επόμενα, στα οποία συμμετέχουν πολλοί γνωστοί influencers, θα κατακτήσουν τις καρδιές των φίλων του ποδοσφαίρου σε όλη την Ευρώπη».

Felix Appelfeller, Head of Sponsoring της Jung von Matt SPORTS: «Με μεγάλη μας χαρά και μαζί με την TOPPS και τον Ζοζέ Μουρίνιο, πορευόμαστε σε μια τριετή στρατηγική συνεργασία για τον δρόμο προς το UEFA EURO 2024™. Μετά την εμβληματική ανακοίνωση της συνεργασίας μας το 2022 και την επιτυχία του TikTok meme «I am José Mourinho», κάνουμε το επόμενο βήμα εστιάζοντας ιδιαίτερα στα συλλεκτικά προϊόντα και την TOPPS , έχοντας τον Ζοζέ Μουρίνιο ως «δημιουργό» και διεθνείς content creators σε ρόλο «επιθετικών»! Ταυτόχρονα, εργαζόμαστε ήδη για το επόμενο βίντεο, το οποίο θα κυκλοφορήσει παράλληλα με τα τελικά προϊόντα του EURO».

Σχετικά με τη Fanatics: Η Fanatics αναπτύσσει μια κορυφαία παγκόσμια ψηφιακή αθλητική πλατφόρμα. Η εταιρεία ικανοποιεί στις επιθυμίες των φιλάθλων και μεγιστοποιεί την παρουσία και την εμβέλεια εκατοντάδων αθλητικών partners σε παγκόσμιο επίπεδο, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των Fanatics Commerce, Fanatics Collectibles και Fanatics Betting & Gaming, δίνοντας την ευκαιρία στους φίλους του αθλητισμού να αγοράζουν, να συλλέγουν και να στοιχηματίζουν. Μέσω της πλατφόρμας της Fanatics, οι φίλοι του αθλητισμού μπορούν να αγοράζουν επίσημες συλλογές, φανέλες, προϊόντα (καπέλα/σκουφάκια) ,ψηφιακές κάρτες, αναμνηστικά και άλλα ψηφιακά προϊόντα και να στοιχηματίζουν καθώς η εταιρεία αναπτύσσει το Sportsbook και την πλατφόρμα iGaming. Η Fanatics διαθέτει μια βάση δεδομένων με περισσότερους από 100 εκατομμύρια φιλάθλους παγκοσμίως, ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών με πάνω από 900 αθλητικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εθνικών και διεθνών πρωταθλημάτων, ομάδων, παικτών/αθλητών και διασημοτήτων. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.fanaticsinc.com.

Σχετικά με την Topps: Η Topps ιδρύθηκε το 1938 και είναι η κορυφαία μάρκα συλλεκτικών καρτών της Fanatics Collectibles, μιας νέας γενιάς εταιρεία συλλογών, που ξεκίνησε το 2021 και είναι θυγατρική της Fanatics Retail Group,. Μέσω της Topps, η Fanatics Collectibles δίνει αξία στο πάθος των φιλάθλων, προσφέροντας ένα ελκυστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε φυσικά και ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα, κάρτες ανταλλαγής, παιχνίδια, συλλογές με αυτοκόλλητα και άλμπουμ, αναμνηστικά και βιωματικές εκδηλώσεις.

Οι κάρτες που διαχειρίζεται η Fanatics Collectibles περιλαμβάνει εταιρείες όπως: UEFA Champions League, Major League Baseball, Major League Soccer, Bundesliga, National Hockey League, Formula 1, Star Wars, Garbage Pail Kids® και άλλα. Η Topps Digital Sports & Entertainment συνδέεται με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που έχουν κατεβάσει ψηφιακές εφαρμογές μας όπως οι Topps® BUNT®, TOPPS® KICK®, Star Wars™: Card Trader by Topps®, Topps® NHL SKATE™, Marvel Collect! by Topps® και Disney Collect! by Topps®.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες fanaticsinc.com, topps.com, play.toppsapps.com

Σχετικά με την Jung von Matt SPORTS: Η Jung von Matt SPORTS είναι το πιο πολυβραβευμένο δημιουργικό πρακτορείο της Ευρώπης στον τομέα του αθλητισμού. Το πρακτορείο εργάζεται με αθλητικους φορεις, ενώσεις, συλλόγους, αθλητές, brands, μέσα ενημέρωσης, start ups και NGOs. Με έδρα το Αμβούργο, η Jung von Matt SPORTS αποτελεί ανεξάρτητο τμήμα του διεθνούς ομίλου Jung von Matt. Με περισσότερους από 85 υπαλλήλους, η Jung von Matt SPORTS συγκεντρώνει τους κορυφαίους συνεργάτες στο δημιουργικό και το αθλητικό μάρκετινγκ, καθώς διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο από έξι πυλώνες: στρατηγική, δημιουργικό και παραγωγή, συμβουλευτικές υπηρεσίες, εκδόσεις, χορηγίες και e-sports. Στο πελατολόγιο της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως: Adidas, FIFA, McDonalds, Topps, Bundesliga, BMW, ESL, Bayern Munich, Amazon Games, Hisense, Hyundai, FC St. Pauli, Coca-Cola, EA Sports, Sheffield FC, Los Angeles Football Club και UCLA. Επιπλέον, η Jung von Matt SPORTS είναι υπερήφανος υποστηρικτής και συνεργάτης του Common Goal – της κορυφαίας παγκοσμίως μη κερδοσκοπικής εταιρείας για το ποδόσφαιρο.