Η ΚΑΕ ΑΕΚ προανήγγειλε δομικές αλλαγές ενόψει της νέας σεζόν και η πρώτη εξ αυτών ήρθε με την πρόσληψη του Χρήστου Λιαράκου ως Sponsoring Marketing Manager.
Στις 7 Φεβρουαρίου, μία μέρα μετά την ήττα από την Μούρθια, για την 3η αγωνιστική της φάσης των 16 του BCL, η ΚΑΕ ΑΕΚ Betsson με ανακοίνωσή της προανήγγειλε δομικές αλλαγές στο δυναμικό της, προκειμένου να αλλάξουν όλα τα κακώς κείμενα της φετινής σεζόν.
Οι βλέψεις ήταν υψηλές, όμως τα αποτελέσματα δεν ήταν ανάλογα των εξαγγελιών και των κινήσεων που έγιναν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και είχαν σαν στόχο τη διάκριση της ομάδας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Η πρώτη αλλαγή-προσθήκη στο δυναμικό της ΚΑΕ ήρθε στη θέση του Sponsoring Marketing Manager. Αυτή πλέον ανήκει στον Χρήστο Λιαράκο, ο οποίος πλέον θα κληθεί να «τρέξει» θέματα που αφορούν χορηγίες της ομάδας, έναν τομέα στον οποίο οι κιτρινόμαυροι δίνουν μεγάλη έμφαση επί εποχής Μάκη Αγγελόπουλου.
Η κίνηση αυτή ήτα η πρώτη, προς αυτή την κατεύθυνση, δείχνοντας πλέον πως η ΑΕΚ Betsson μαζί με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της φετινής σεζόν στρέφει το βλέμμα και στο ερχόμενο καλοκαίρι, που αναμένεται να είναι «καυτό» σε όλα τα επίπεδα.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ ΑΕΚ αναφέρει:
H AEK BETSSON BC ανακοινώνει, ότι στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εταιρίας, αναλαμβάνει Sponsoring Marketing Manager ο Χρήστος Λιαράκος.
Ο κ. Λιαράκος ασχολείται επί 30 συναπτά έτη με το Εμπόριο και το Επιχειρείν. Υπήρξε Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Α.Ε. Νέας Κηφισιάς, ενώ διατελεί Πρόεδρος του Δ.Σ. του Εργασιακού Πρωταθλήματος Μπάσκετ ΕΚΑ «Νίκος Γκάλης», το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο φορέα εργασιακού αθλητισμού στη χώρα μας και το μεγαλύτερο εργασιακό πρωτάθλημα μπάσκετ της Ευρώπης.
O Sponsoring Marketing Manager της ΑΕΚ ΒΕΤSSON BC, δήλωσε:
«Με μεγάλη χαρά και αίσθημα ευθύνης έρχομαι στην ΑΕΚ, πολλώ δε μάλλον σ’ ετούτη την ιστορική συγκυρία του εορτασμού των 100 ετών από τη γέννηση του Συλλόγου. Με την παρουσία μου φιλοδοξώ να συμβάλλω μέσω των σύγχρονων πρακτικών του Marketing, των Sales και του Fund Raising, ώστε ν’ αναπτυχθούν εκείνες οι συνεργασίες, αλλά και οι συνέργειες με υγιείς δυνάμεις της αγοράς και της κοινωνίας, που θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στον Οργανισμό, ώστε να πορευτεί στο νέο και απαιτητικό οικονομικό/επιχειρηματικό περιβάλλον, που διαμορφώνεται και διαρκώς μεταβάλλεται».