Γιατί αποτυγχάνουν οι ομόσταυλοι του Φερστάπεν;

Μαξ Φερστάπεν

i

©Imago

Γιατί αποτυγχάνουν οι ομόσταυλοι του Φερστάπεν;

Ο Ζακ Βιλνέβ μίλησε για την κατάσταση του δεύτερου οδηγού στη Red Bull, τονίζοντας ότι όποιος βρεθεί δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν θα πρέπει να μπορεί να εκφράζει με σαφήνεια την αίσθηση που έχει μέσα στο μονοθέσιο, ώστε να το «κάνει δικό του» με τον δικό του τρόπο.

Ποιος πρέπει να είναι ο δεύτερος οδηγός της Red Bull για να συνεργαστεί επιτυχημένα με τον Μαξ Φερστάπεν και η ομάδα να μπορεί να κερδίζει πόντους και με τα δύο της μονοθέσια; Και μάλιστα, μακροπρόθεσμα.

Στη Red Bull δεν έχουν ακόμα οριστική απάντηση στην ερώτηση, καθώς μετά από όλα τα πειράματα, το πιο επιτυχημένο αποδείχθηκε αυτό με τον Σέρχιο Πέρες, αλλά η πτώση στην απόδοσή του πέρυσι τον στέρησε από τη θέση του στην ομάδα. Και ο μόνος που ήταν στο επίπεδο του Ολλανδού ήταν ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, αλλά ο Αυστραλός έπιασε την αρχή της καριέρας του Φερστάπεν στη Formula 1.

«Νομίζω ότι όταν ο Γκασλί και ο Άλμπον βρέθηκαν στη Red Bull, απλά δεν ήταν έτοιμοι για αυτό», εξήγησε ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 του 1997, Ζακ Βιλνέβ. «Ως νεοφερμένοι χρειάζονταν μισό δευτερόλεπτο ανά γύρο, αλλά δεν κατάφεραν να το φτάσουν. Τώρα και οι δύο τα πηγαίνουν πολύ καλύτερα σε σύγκριση με την εποχή που ήταν στη Red Bull».

Και συνέχισε: «Ο Πέρες έφτασε στο υψηλότερο επίπεδό του και δεν μπορούσε να γίνει καλύτερος, αλλά δεν έχει γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής και αυτό ήταν το ταβάνι του. Ο Μαξ είναι ένας παλιομοδίτης οδηγός, και δεν υπάρχουν πολλοί σαν αυτόν πια. Παλιά υπήρχαν περισσότεροι τέτοιοι οδηγοί, αλλά τώρα είναι δύσκολο να βρεις έναν οδηγό που να συνεργάζεται με την ομάδα, να δουλεύει πάνω στο μονοθέσιο, να βοηθά την ομάδα να προοδεύει», πρόσθεσε.

«Γιατί οι άλλοι αποτυγχάνουν ως ομόσταυλοί του; Επειδή δεν είναι αρκετά καλοί. Είναι απλό. Αν κάποιος είναι αρκετά καλός και καταφέρει να πλησιάσει το επίπεδο του Μαξ, ίσως τότε στην ομάδα να πουν ότι αξίζει να ακούσουν και τη δική του γνώμη. Αλλά τώρα υπάρχουν πολλοί οδηγοί που δεν ξέρουν καν πώς να δουλέψουν στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου. Λένε: “Έχω λίγο υποστροφή”. Εντάξει, αλλά γιατί; Τι συμβαίνει; Τι νιώθεις; Δεν έχουν ιδέα. Απλά αντιγράφουν τις λύσεις του Μαξ και όσο προχωράει η σεζόν, μένουν όλο και πιο πίσω», κατέληξε.