Η Mercedes θυσίασε τις κατατακτήριες για χάρη του αγώνα στο Μπαχρέιν

Λιούις Χάμιλτον

i

©Mercedes

Η Mercedes θυσίασε τις κατατακτήριες για χάρη του αγώνα στο Μπαχρέιν

Άγγελος Φραγκισκάτος 22:23 - 01.03.2024 / Ανανεώθηκε: 22:27 - 01.03.2024

Η Mercedes πιστεύει ότι ένα λιγότερο σετάρισμα κόστισε την ευκαιρία να παλέψει με τον Μαξ Φερστάπεν για την πολ ποζίσιον στο GP του Μπαχρέιν.

Η Mercedes πιστεύει ότι η απομάκρυνση από την ισχυρή φόρμα ενός γύρου που βοήθησε τον Λιούις Χάμιλτον και τον Τζορτζ Ράσελ να βρεθούν στην κορυφή των δεύτερων δοκιμαστικών του GP του Μπαχρέιν ήταν απαραίτητη για να της δοθεί μια ευκαιρία στον αγώνα του Σαββάτου (3/3, 17:00).

Ο Ράσελ έδειξε την πρόοδο που είχε κάνει η Mercedes με το μονοθέσιό της καθώς τερμάτισε στη 3η θέση των κατατακτήριων δοκιμών, τρία δέκατα πίσω από τον poleman, Μαξ Φερστάπεν.

Ο Χάμιλτον, ο οποίος βρέθηκε στη 9η θέση των κατατακτήριων, ένιωσε ότι απομακρύνθηκε πολύ περισσότερο από το στήσιμο της Πέμπτης από τον Ράσελ, αν και ελπίζει ότι είναι μια κίνηση που θα αποδώσει «καρπούς» στον αγώνα.

«Χθες, κατά τη διάρκεια της δουλειάς μου, οι ρυθμίσεις μας (με τον Ράσελ) ήταν πανομοιότυπες και αισθανόμουν υπέροχα«, ανέφερε αρχικά ο Βρετανός και συνέχισε: «Μετά αποκλίναμε, εκείνος διάλεξε έναν δρόμο, εγώ έναν άλλον. Θα μπορούσες να πεις ότι ο δικός μου δεν είναι καλός για έναν γύρο, αλλά ελπίζω ότι είναι καλός για τον αγώνα!»

©Mercedes

Ερωτηθείς γιατί ακολούθησε αυτό το δρόμο, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, δήλωσε: «Δεν αισθανόμουν άνετα σχετικά με το ρυθμό αγώνα που είχα. Οπότε άλλαξα το αυτοκίνητο με την ελπίδα να το κάνω καλύτερο για αγωνιστικές συνθήκες, και θα δούμε αύριο αν έγινε έτσι.

Προσπάθησα να βρω καλή ισορροπία διότι ο αγώνας επιφυλάσσει αρκετά υψηλή φθορά των πίσω ελαστικών και ο ρυθμός αγώνα είναι το πάν εδώ. Η θέση εκκίνησης βοηθάει επίσης! Αλλά ήταν πολύ δύσκολες κατατακτήριες, και είναι εντυπωσιακό το πόσο κοντά είμαστε όλοι.

Νομίζω ότι η θέση του Τζορτζ είναι η απόδειξη της εξαιρετικής δουλειάς που έκαναν όλοι στο εργοστάσιο και μας έδωσαν επιτέλους ένα αυτοκίνητο με το οποίο μπορούμε να μαχόμαστε. Απλώς δεν αποκόμισα το καλύτερό του σήμερα έχοντας κάνει αυτές τις επιλογές με τις ρυθμίσεις.

Έκανα μια ρύθμιση που δεν έχουμε κάνει εδώ και τρία χρόνια κι ήλπιζα ότι θα ήταν εντάξει. Σκέφτηκα ότι 'απλώς θα μείνω πιστός σε αυτήν'. Και ναι, το αυτοκίνητο ήταν καλό στην οδήγηση», κατέληξε ο Χάμιλτον.