Ο Νόρις στην κορυφή του χαοτικού FP2 στο Λας Βέγκας

Λάντο Νόρις

i

©Imago

Ο Νόρις στην κορυφή του χαοτικού FP2 στο Λας Βέγκας

Άγγελος Φραγκισκάτος 09:22 - 21.11.2025 / Ανανεώθηκε: 09:27 - 21.11.2025

Ο Λάντο Νόρις της McLaren σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP του Λας Βέγκας, μια διαδικασία που διακόπηκε επανειλημμένα από κόκκινες σημαίες.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας της Formula 1, Λάντο Νόρις, βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στο τέλος των χαοτικών ελεύθερων δοκιμών για το GP του Λας Βέγκας.

Η σύγχυση ξεκίνησε λίγα λεπτά πριν την έναρξη της περιόδου, όταν μια ελαφριά βροχή έπεσε στην «Πόλη της Αμαρτίας», υγραίνοντας την πίστα, αλλά όχι αρκετά ώστε να αναγκάσει τους οδηγούς να χρησιμοποιήσουν ελαστικά βροχής. Στη συνέχεια, η πίστα στέγνωσε και οι οδηγοί εκτέλεσαν τα καθιερωμένα τους προγράμματα, συμπεριλαμβανομένων των προσομοιώσεων κατατακτηρίων με τα μαλακά ελαστικά.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτών των προσομοιώσεων, η περίοδος διακόπηκε λίγο περισσότερο από 20 λεπτά πριν το τέλος της, λόγω ενός προβλήματος με ένα κάλυμμα φρεατίου στην τελευταία στροφή της πίστας. Μετά από μια καθυστέρηση περίπου 15 λεπτών, οι δοκιμές ξανάρχισαν, αλλά ακόμα και τότε οι οδηγοί δεν είχαν την ευκαιρία να κάνουν γρήγορους γύρους, καθώς η περίοδος διακόπηκε ξανά, πάλι λόγω προβλήματος στην πίστα.

Πριν από αυτές τις δύο διακοπές, ο Νόρις κατάφερε να σημειώσει χρόνο 1:33.602 με τα μαλακά ελαστικά, ξεπερνώντας τον Κίμι Αντονέλι κατά 0.029 δευτερόλεπτα. Την τρίτη θέση, με διαφορά 0.161, κατέλαβε ο ταχύτερος οδηγός του FP1 νωρίτερα σήμερα, Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος όμως ήταν ένας από τους πολλούς οδηγούς των οποίων το καλύτερο αποτέλεσμα καταγράφηκε στην αρχική φάση της περιόδου με τα μεσαία ελαστικά.

Για τον Μονεγάσκο, η περίοδος ολοκληρώθηκε και με μια βλάβη που τον ανάγκασε να σταματήσει στην άκρη της πίστας λίγο μετά την επανεκκίνηση της διαδικασίας. Τελικά, όμως, ο οδηγός της Ferrari δεν έχασε τίποτα, καθώς μετά τη δεύτερη κόκκινη σημαία η περίοδος δεν ξανάρχισε.

Πίσω του, τέταρτος και πέμπτος τερμάτισαν οι Νίκο Χούλκενμπεργκ και Ίσακ Χατζάρ, ενώ στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν επίσης οι Λίαμ Λόσον, ο περσινός νικητής στο Λας Βέγκας Τζορτζ Ράσελ, Άλεξ Άλμπον, Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον. Από όλους τους οδηγούς στο πρώτο μισό της κατάταξης, μόνο οι Νόρις, Αντονέλι, Χούλκενμπεργκ, Χατζάρ, Λόσον και Άλμπον έκαναν γύρους με τα μαλακά ελαστικά.

Ο Όσκαρ Πιάστρι, που κατέχει τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη της Formula 1, ήταν επίσης στην ομάδα των οδηγών που δεν κατάφεραν να κάνουν έναν καθαρό γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα. Ο Αυστραλός ξεκινούσε ακριβώς έναν τέτοιο γύρο όταν ο διευθυντής του αγώνα διέκοψε την περίοδο για πρώτη φορά, και τελικά ο Πιάστρι κατετάγη 14ος, 0.891 δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του στη McLaren, Νόρις.

Εκτός από τις δύο κόκκινες σημαίες, δεν υπήρξαν σημαντικά ατυχήματα ούτε στα δεύτερα δοκιμαστικά. Όπως και στο FP1, έτσι και στο FP2 πολλοί οδηγοί βγήκαν εκτός πίστας στις ζώνες φρεναρίσματος, αλλά όλοι κατάφεραν να αποφύγουν τις συγκρούσεις με τους τοίχους, εκμεταλλευόμενοι τις αρκετά ευρείες ζώνες ασφαλείας.

Η αγωνιστική δράση στο Λας Βέγκας συνεχίζεται τα ξημερώματα του Σαββάτου (22/11), με την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών να είναι προγραμματισμένη για τις 02:30 ώρα Ελλάδος.

Tags: