Περίπατος για τον Φερστάπεν στην Ιαπωνία, 1-2 για την κυρίαρχη Red Bull

Μαξ Φερστάπεν

i

©Photo by Clive Mason/Getty Images

Περίπατος για τον Φερστάπεν στην Ιαπωνία, 1-2 για την κυρίαρχη Red Bull

Άγγελος Φραγκισκάτος 10:07 - 07.04.2024 / Ανανεώθηκε: 11:02 - 07.04.2024

Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε δια περιπάτου το GP της Ιαπωνίας, με τον Σέρχιο Πέρες να συμπληρώνει το απόλυτα κυρίαρχο 1-2 της Red Bull.

Το γκραν πρι της Ιαπωνίας, ο τέταρτος αγώνας του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1, έδωσε τέλος στο διάλειμμα του Μαξ Φερστάπεν από τις νίκες.

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και κέρδισε δια περιπάτου στην Ιαπωνία, με τον Σέρχιο Πέρες να ακολουθεί στη 2η θέση και να συμπληρώνει το απόλυτα κυρίαρχο 1-2 της Red Bull.

Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, ο οποίος έδωσε «μάχη» στους τελευταίους γύρους του αγώνα.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι δύο Red Bull κράτησαν με άνεση τις θέσεις του, όπως και οι Λάντο Νόρις, Κάρλος Σάινθ και Φερνάντο Αλόνσο που ακολούθησαν από πίσω τους.

Ωστόσο στις πίσω θέσεις είχαμε ένα απρόοπτο που έφερε τις κόκκινες σημαίες και την προσωρινή διακοπή στη διαδικασία.

Μόλις στον πρώτο γύρο του αγώνα, ο Άλεξ Άλμπον (Williams) και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο (RB) είχαν επαφή στη δεύτερη στροφή, καθώς ο πίσω δεξί τροχός του δεύτερου ακούμπησε στον εμπρός αριστερό του πρώτου, με αποτέλεσμα αμφότεροι να βγουν εκτός πίστας και να καταλήξουν στον προστατευτικό τοίχο. Ευτυχώς και οι δύο οδηγοί βγήκαν από τα μονοθέσια τους χωρίς να έχουν τραυματιστεί.

Έπειτα από διακοπή περίπου μισής ώρας, όλα ήταν έτοιμα για να ξεκινήσει ξανά ο αγώνας. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα για δεύτερη φορά στην πίστα της Σουζούκα ο Φερστάπεν κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα, μπροστά από τους Πέρες, Νόρις, Σάινθ, Αλόνσο και Πιάστρι.

Ο Λεκλέρ εκμεταλλεύτηκε τη μαλακότερη γόμα και πέρασε τον Χάμιλτον για να ανεβεί στην 7η θέση, ενώ ο «τοπικός ήρωας», Τσουνόντα βρέθηκε μπροστά από τον Ράσελ, όμως ο Βρετανός της Mercedes είχε την απάντηση και τον πέρασε ξανά για να βρεθεί στην 9η θέση. Μεγάλος κερδισμένος από την δεύτερη εκκίνηση ήταν ο Λανς Στρολ, ο οποίος κέρδισε πέντε θέσεις και βρέθηκε στην 11η της κατάταξης.

Στο μεταξύ ο Φερστάπεν άνοιξε για λίγο τη διαφορά τη από τον Πέρες, μετά από ένα λάθος του Μεξικανού. Η McLaren φώναξε στα pit τους Νόρις και Πιάστρι για να βάλουν την σκληρή γόμα ελαστικών.

Στη συνέχεια η Aston Martin ακολούθησε την τακτική της βρετανικής ομάδας και έβαλε τον Αλόνσο στα pit για να βάλει την μεσαία γόμα. Ο Ισπανός επέστρεψε στην πίστα ανάμεσα τους οδηγούς της McLaren.

Οι Red Bull στους επόμενους γύρους μπήκαν στα pit μαζί με τον Σάινθ για να βάλουν άλλο ένα σετ μαλακής γόμας. Αντίθετα ο Λεκλέρ παρέμεινε στην πίστα.

Ο Νόρις επωφελήθηκε τα pit και βρέθηκε στη 2η θέση, έχοντας μπροστά τον Φερστάπεν και πίσω του τον Πέρες. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πέρασε με σχετική άνεση τον Λεκλέρ για να βρεθεί στην πρώτη θέση, ενώ ο Μεξικανός προσπέρασε τον Νόρις για να πάρει πίσω τη θέση που έχασε από το pit stop.

Όταν ήρθε η ώρα του Λεκλέρ να μπει στα pit, ο πιλότος της Ferrari μπήκε την ίδια στιγμή με τον Νόρις. Οι δύο οδηγοί επέστρεψαν στην πίστα έχοντας ανάμεσά τους τον Ράσελ.

Ο Λεκλέρ βρέθηκε μπροστά από τον Πέρες, όμως ο Μεξικανός της Red Bull με πιο φρέσκα ελαστικά τον πέρασε εύκολα για να πάρει τη 2η θέση.

Μετά το pit του Λεκλέρ, οι άνθρωποι της Scuderia φωνάξαν και τον Σάινθ, ο οποίος μετά την αλλαγή ελαστικών του βρέθηκε στην 7η θέση, πίσω από τις δύο Mercedes.

Όταν ο Ράσελ έκανε τη κίνηση και μπήκε στα pit ο Χάμιλτον δεν μπόρεσε να αμυνθεί και ο Σάινθ μέσα σε έναν γύρο ανέβηκε στην 5η θέση.

Την ίδια ώρα ο Γιούκι Τσουνόντα βρέθηκε στην 10η θέση, μετά από μεγάλη «μάχη» που είχε με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Σε αυτό το σημείο του αγώνα ξεκίνησε η αντεπίθεση του Σάινθ. Ο Ισπανός με τα φρέσκα ελαστικά κατάφερε να περάσει τον Νόρις και τον Λεκλέρ για να βρεθεί στην 3η θέση, ενώ την ίδια στιγμή ο Ράσελ προσπέρασε τον Πιάστρι για να ανεβεί στην 7η θέση.

Στο μεταξύ, ο Μαξ Φερστάπεν δεν απειλήθηκε από κανέναν και δια περιπάτου πήρε μία άνετη νίκη, μπροστά από τον Σέρχιο Πέρες, ο οποίος συμπλήρωσε το 1-2 της Red Bull.

Ο Κάρλος Σάινθ ηγήθηκε στο 3-4 της Scuderia Ferrari, με τον Σαρλ Λεκλέρ να ακολουθεί.

Ακολούθησαν οι: Λάντο Νόρις (McLaren), Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin), Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), Όσκαρ Πιάστρι (McLaren), Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) και Γιούκι Τσουνόντα (RB).

Επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι το γκραν πρι της Κίνας σε δύο εβδομάδες, το τριήμερο 19-21 Απριλίου.

Tags: