Το μάθημα επιβίωσης που πήρε ο Αντονέλι στην Ουγγαρία

Κίμι Αντονέλι

i

©Imago

Το μάθημα επιβίωσης που πήρε ο Αντονέλι στην Ουγγαρία

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ αποκάλυψε ότι η ομάδα έδωσε ένα πολύτιμο μάθημα στον Κίμι Αντονέλι στο GP της Ουγγαρίας.

Ο Τότο Βολφ αποκάλυψε ότι η Mercedes έδωσε ένα πολύτιμο μάθημα στον Κίμι Αντονέλι κατά τη διάρκεια του γκραν πρι της Ουγγαρίας.

Πριν τον αγώνα στο Χανγκαρόρινγκ, ο 18χρονος Ιταλός δεν είχε καταφέρει να συγκεντρώσει βαθμούς σε έξι από τους τελευταίους επτά αγώνες. Η μοναδική εξαίρεση σε αυτή την περίοδο ήταν ο αγώνας στον Καναδά, στον οποίο τερμάτισε τρίτος, ενώ ο teammate του, Τζορτζ Ράσελ, κατέκτησε τη νίκη.

Στην Ουγγαρία, ο Αντονέλι ξεκίνησε από τη 15η θέση, αφού έχασε τον ταχύτερο γύρο του στο τέλος του Q2 λόγω εξόδου από την πίστα στην τελευταία στροφή. Παρόλα αυτά, κατάφερε να αναρριχηθεί και να τερματίσει δέκατος, παίρνοντας τον πρώτο του βαθμό σε ευρωπαϊκό έδαφος. Στο μεταξύ, έμαθε και ένα πολύτιμο μάθημα επιβίωσης, το οποίο του δίδαξε η Mercedes.

«Σε γενικές γραμμές, το μονοθέσιο του δίνει καλύτερο feedback και ο ίδιος είπε ότι αυτό το αγωνιστικό τριήμερο ήταν μεταμορφωτικό από την πρώτη κιόλας ελεύθερη δοκιμή. Οι κατατακτήριες δεν πήγαν καλά, αλλά αυτά συμβαίνουν στους νέους οδηγούς.

Στον αγώνα, τον αφήσαμε να μάθει να επιβιώνει με φθαρμένα ελαστικά, είναι μέρος της εξέλιξης από την οποία πρέπει να περάσει αργά ή γρήγορα. Πήρε έναν βαθμό, αμύνθηκε από τον Ίσακ Χατζάρ πίσω του και είμαι ικανοποιημένος με αυτό. Ελπίζω στο δεύτερο μισό της σεζόν να γίνει πιο δυνατός, κινείται σύμφωνα με το πλάνο», δήλωσε ο Βολφ.

Ο Αντονέλι σχολίασε επίσης τον αγώνα του στην Ουγγαρία και παραδέχτηκε ότι στο πρώτο μισό δυσκολεύτηκε. Ο Ιταλός, ωστόσο, είναι ευγνώμων στη Mercedes για το μάθημα που έλαβε.

«Ο ρυθμός μου στον αγώνα ήταν πάντα δυνατός, νομίζω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο μου πλεονέκτημα στην πρώτη μου σεζόν. Αλλά πήρα ένα πραγματικά καλό μάθημα για τη διαχείριση των ελαστικών, πώς να τα προστατεύω και ταυτόχρονα να διατηρώ τον ρυθμό μου. Στο τέλος, πίσω μου ήταν ο Χατζάρ και ο Λιούις (Χάμιλτον), ο οποίος μας πλησίαζε με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Έπρεπε να διατηρήσω καλό ρυθμό για να τους κρατήσω πίσω μου. Ήταν δύσκολο, αλλά έμαθα», εξήγησε ο νεότερος οδηγός στη Formula 1 για το 2025.