Η Aston Martin σημειώνει σημαντική πρόοδο με το μονοθέσιο του 2026
i

©imago

Η Aston Martin σημειώνει σημαντική πρόοδο με το μονοθέσιο του 2026

Sportal newsroom 20:16 - 10.08.2025

Ο βασικός οδηγός της Formula 2 και μέλος της ακαδημίας της Aston Martin, Τζακ Κρόφορντ, είναι αυτός που εργάζεται περισσότερο στον προσομοιωτή για την ανάπτυξη του μονοθεσίου της ομάδας για τη σεζόν του 2026, όταν η ομάδα θα χρησιμοποιεί κινητήρα Honda.

Ο βασικός οδηγός της Formula 2 και μέλος της ακαδημίας της Aston Martin, Τζακ Κρόφορντ, είναι αυτός που εργάζεται περισσότερο στον προσομοιωτή για την ανάπτυξη του μονοθεσίου της ομάδας για τη σεζόν του 2026, όταν η ομάδα θα χρησιμοποιεί κινητήρα Honda.

«Τα νέα μονοθέσια θα είναι αρκετά διαφορετικά από αυτά της τρέχουσας γενιάς», εξήγησε ο Κρόφορντ. «Κυρίως λόγω της χρήσης ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων. Δεν έχουμε ακόμη την πλήρη εικόνα για το τι πρέπει να περιμένουμε από το νέο μας μονοθέσιο για την έναρξη της σεζόν στην Αυστραλία του χρόνου, αλλά έχουμε ήδη μια καλή ιδέα».

«Εργάζομαι στον προσομοιωτή για την ανάπτυξη του μονοθεσίου και του κινητήρα για το 2026. Υπάρχει σημαντική εξέλιξη στο σασί και τον κινητήρα, σημαντική πρόοδος. Μέχρι τώρα δεν έχω ξαναδουλέψει στην ανάπτυξη κινητήρα και ομολογώ ότι η διαδικασία είναι συναρπαστική και πολύ ενδιαφέρουσα».

Η συνεργασία της Aston Martin με τη Honda του χρόνου θα σημαίνει ότι η βρετανική ομάδα θα είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία επέστρεψε στην κορυφή της Formula 1 με τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, τα μονοθέσια για τη σεζόν 2026 πρέπει να είναι πιο συμπαγή, πιο ελαφριά, η ισχύς τους θα μοιράζεται 50/50 μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του υβριδικού συστήματος, ενώ οι κινητήρες θα λειτουργούν με βιοκαύσιμο.

Το σύστημα DRS θα αποτελέσει παρελθόν, αλλά θα εμφανιστούν τα αμφιλεγόμενα, προς το παρόν, ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία. Οι ελπίδες της Aston Martin συνδέονται με την ιδέα του Άντριαν Νιούγεϊ για τη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός νέου μονοθεσίου για τη νέα περίοδο εξέλιξης της Formula 1.

Tags: