Κυρίαρχος και στο Σίλβερστοουν ο Φερστάπεν με 6η νίκη στη σειρά

Είδαν και πάλι την πλάτη του Μαξ Φερστάπεν

i

©redbullcontentpool

Κυρίαρχος και στο Σίλβερστοουν ο Φερστάπεν με 6η νίκη στη σειρά

Δημήτρης Μπαλής 18:26 - 09.07.2023 / Ανανεώθηκε: 19:38 - 09.07.2023

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull κατάφερε να κερδίσει και στη Βρετανία διαλύοντας τον ανταγωνισμό.

Ηταν η 6η νίκη στη σειρά για τον Μαξ Φερστάπεν και η 8η φετινή σε 10 γκραν πρι. Συνολικά έχει 43 στην καριέρα του και μάλιστα κέρδισε για δεύτερη φορά στη Βρετανία.

Στο Σίλβερστοουν, ο Ολλανδός δεν άφησε τον Νόρις με τη McLaren να κάνει την έκπληξη και μολονότι ο Βρετανός πέρασε μπροστά στην εκκίνηση, ο Φερστάπεν στον 5ο γύρο πήρε τα ηνία και παρά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, που μετέβαλε την κατάσταση, στον 35ο γύρο, κράτησε τη θέση του αρκετά εύκολα.

Το ίδιο και ο Νόρις που ανέβηκε στο βάθρο, στην δεύτερη θέση, για πρώτη φορά φέτος, παρά την πίεση του Χάμιλτον που συμβιβάστηκε με την 3η θέση στο βάθρο, ενώ ο Πιάστρι που ξεκίνησε τρίτος την πάτησε με το αυτοκίνητο ασφαλείας και βγήκε μπροστά του ο Χάμιλτον.

Ο αγώνας αναλυτικά…

Απίστευτη εκκίνηση από τον Νόρις που έστριψε πρώτος ενώ ο Φερστάπεν προσπάθησε να κλείσει τον Πιάστρι να μην τον περάσει.

Ο Ράσελ κέρδισε μια θέση και ανέβηκε 5ος περνώντας τον Σάινθ, ενώ έχασε μια θέση ο Χάμιλτον και βρέθηκε 8ος.

Ο Νόρις άρχισε να ανοίγει λίγο τη διαφορά όμως ο Φερστάπεν ήταν μέσα στο δευτερόλεπτο για να μπορεί να χρησιμοποιήσει το DRS και να προσπαθήσει να περάσει. Το ίδιο και ο Πιάστρι που δεν άφηνε τον Φερστάπεν από τα μάτια του.

Τελικά ο Φερστάπεν πέρασε στον 5ο γύρο με τις McLaren να μένουν κοντά, ενώ πίσω ο Ράσελ έδινε μάχη να περάσει το Λεκλέρ και ο Χάμιλτον τον Αλόνσο κάτι που κατάφερε στον 7ο γύρο.

Εκείνη τη στιγμή έγινε ενημέρωση από τα μποξ της McLaren στον Νόρις ότι ο Πιάστρι θα κρατούσε τη θέση του, δηλαδή θα έμενε τρίτος και δεν θα απειλούσε τον ομόσταβλό του, ώστε να πάνε μαζί στη συνέχεια και να μην υπάρχει απρόοπτο.

Η κατάσταση κρατούσε χωρίς καμία αλλαγή, με τον Φερστάπεν να ανοίγει κάπως τη διαφορά από τον Νόρις, στα 1,5 δευτ. στον 11ο γύρο, ενώ στα 1,3 δευτ. ήταν πίσω ο Πιάστρι.

Ο Πέρες ξεκινώντας από την 15η θέση είχε κερδίσει μόνο 3 και ήταν 12ος, απειλώντας τον Στρολ με την Aston Martin. Οι εμφανίσεις του Μεξικανού μετά το ξεκίνημα της χρονιάς είναι απογοητευτικές. Τελικά μπόρεσε και πέρασε στον 13ο γύρο τον Στρολ.

Ο Ράσελ συνέχιζε το κυνηγητό με τον Λεκλέρ, με τον Γκασλί και την Alpine να έχει σκοπεύει τον Αλόνσο.

Στον 19ο γύρο πρώτος ο Λεκλέρ μπήκε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών με τον Φερστάπεν να πηγαίνει τη διαφορά από τον Νόρις στα 4,2 δευτ. Ο Ολλανδός εκείνη τη στιγμή ρώτησε την ομάδα ότι είδε να μπαίνει μια Ferrari στα πιτς κι αν θα έπρεπε να κρατήσουν τη στρατηγική τους. Η απάντηση ήταν «καμία αλλαγή». Αλλά και στη McLaren ρώτησαν τον Νόρις πόσους γύρους μπορεί ακόμα να αντέξει σε αυτόν τον ρυθμό, με τον ίδιο να απαντά ότι δεν έχει πρόβλημα.

Στον 27ο γύρο μπήκε στα πιτς και ο Σάινθ. Ηταν ξεκάθαρη η διαφορετική στρατηγική της Ferrari, βάζοντας νωρίς τη σκληρή γόμα της Pirelli με στόχο να βγάλει το υπόλοιπο του αγώνα. Μόνο ο Ράσελ από τους πρωτοκλασάτους οδηγούς είχε τη μαλακή γόμα ελαστικών και οι υπόλοιποι τη μέση γόμα.

Στον 30ό γύρο μπήκε στα πιτς και ο Πιάστρι. Ηδη ο Φερστάπεν είχε πάει τη διαφορά στα 9 δευτ. από τον Νόρις και βρισκόταν σε άλλον αγώνα.

Στον 33ο γύρο πήρε φωτιά ο κινητήρα της Haas του Μάγκνουσεν που εγκατέλειψε και είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Αλμπον μπήκε στα πιτς με τη Williams και βγαίνοντας ήταν μπροστά από τον Λεκλέρ.

Στον 34ο γύρο άλλαξαν λάστιχα και ο Φερστάπεν, ο Νόρις και ο Χάμιλτον που με τον τρόπο αυτό πέρασε τον Πιάστρι και βρέθηκε τρίτος.

Με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα μέχρι να απομακρυνθεί η Haas του Μάγκνουσεν, οι διαφορές εκμηδενίστηκαν, με απόλυτα ωφελημένο τον Χάμιλτον. Αντιθέτως οι δύο Ferrari βρίσκονταν στην 7η και στην 10η θέση, με Σάινθ και Λεκλέρ, ενώ ο Πέρες με τη Red Bull ήταν 8ος.

Στον 38ο γύρο έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας και ο Χάμιλτον απειλούσε τον Νόρις που κρατούσε με νύχια και με δόντια. Ο Φερστάπεν είχε φύγει και πάλι μπροστά, αλλά η μονομαχία Νόρις και Χάμιλτον έκοβε την ανάσα. Το DRS δεν ήταν ανοικτό και μόλις από τον 41ο γύρο μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν οι οδηγοί.

Ο Πέρες κατάφερε να περάσει Σάινθ και Αλμπον και να ανέβει 7ος, με τις δύο Ferrari να μονομαχούν. Τελικά ο Μεξικανός τερμάτισε στην 6η θέση, κερδίζοντας 9 συνολικά και διασκεδάζοντας την κακή του απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές χθες.

Στους κερδισμένους ανήκει η Mercedes με τον Χάμιλτον να αγκαλιάζει τον Νόρις στο φινάλε, ενώ κάκιστη παρουσία από τη Ferrari η οποία άλλαξε στρατηγική και την πάτησε για τα καλά με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Λεκλέρ ήταν 9ος και ο Σάινθ 10ος. Δεν υπάρχει σωτηρία φέτος για την ιταλική ομάδα. 

Τον ταχύτερο γύρο τον έκανε ο Φερστάπεν και το επόμενο γκραν πρι διεξάγεται στις 23 Ιουλίου στην Ουγγαρία.

Tags: