Ο Ζοάν Μιρ έμεινε ικανοποιημένος από το νέο εξάρτημα που έφερε η Honda στις δοκιμές της Αραγονίας, ωστόσο εξακολουθεί να ανησυχεί για την ταχύτητα στις ευθείες.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP του 2020, Ζοάν Μιρ, έμεινε ικανοποιημένος με το νέο εξάρτημα από ανθρακονήματα που δοκίμασε η Honda κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών στην Αραγονία στις αρχές της περασμένης εβδομάδας. Ο Ισπανός, ωστόσο, εξακολουθεί να ανησυχεί για την ταχύτητα της RC213V στις ευθείες, η οποία συνεχίζει να αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα για αυτόν και τους συναθλητές του.
«Είναι θετικό, είναι κάτι που θα μας βοηθήσει να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Δεν θα έλεγα ότι είναι επανάσταση, αλλά σίγουρα είναι ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά την πρόσφυση. Χάνουμε πολύ στην επιτάχυνση, επειδή δεν έχουμε καλή πρόσφυση, οπότε κάθε βελτίωση σε αυτόν τον τομέα είναι ένα μεγάλο βήμα για εμάς. Αυτό ακριβώς συνέβη. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι σε αυτές τις δοκιμές μετά τους αγώνες, η πρόσφυση είναι πάντα πολύ υψηλή. Οπότε πρέπει να είμαι προσεκτικός με τα συμπεράσματα για την αίσθηση πάνω στη μοτοσικλέτα, γιατί με καλή πρόσφυση στην πίστα, τα πράγματα φαίνονται πάντα καλά. Κάναμε μια μικρή βελτίωση.
Επιπλέον, δουλέψαμε πάνω στα ηλεκτρονικά, αλλά όχι στον κινητήρα. Έτσι, η ισχύς θα παραμείνει η ίδια. Η προτεραιότητά μας τώρα είναι να βελτιώσουμε τη μοτοσικλέτα. Ήδη κατά τη διάρκεια του τριημέρου στην Αραγονία, είπα ότι θα ήμουν ικανοποιημένος αν βελτιώναμε ένα από αυτά τα δύο πράγματα (επιτάχυνση και τελική ταχύτητα) στη δοκιμή και είμαι χαρούμενος, γιατί κάναμε ακριβώς αυτό. Στην πρωινή περίοδο της δοκιμής, έκανα γύρο σε 1:46.4 με το πίσω ελαστικό σε οκτώ ή εννέα γύρους, κάτι που είναι εντυπωσιακό. Αλλά η αλήθεια είναι ότι είμαστε 10 χλμ/ώρα πίσω στις ευθείες. Αυτά είναι δύο με τρία δέκατα», είπε ο Μιρ.
Ο Ισπανός αναβάτης επίσης και το επερχόμενο γκραν πρι της Ιταλίας στην πίστα του Μουτζέλο. Παραδοσιακά, στην ιταλική πίστα, η τελική ταχύτητα είναι καθοριστική λόγω της εξαιρετικά μεγάλης ευθείας εκκίνησης-τερματισμού, όπου παραδοσιακά βλέπουμε να αναπτύσσονται οι υψηλότερες ταχύτητες στο MotoGP γενικότερα.
)
23:03 - 17.06.2025
Η Michelin ανοιχτή σε αλλαγές στους κανονισμούς για την πίεση των ελαστικών
Ο επικεφαλής του προγράμματος της Michelin στο MotoGP, Πιέρο Ταραμάσο ανέφερε πως η γαλλική εταιρεία είναι ανοιχτή σε αλλαγές στους κανονισμούς για την πίεση των ελαστικών.
«Στον αγώνα στην Αραγονία ήταν δύσκολο, γιατί μερικές φορές ακολουθούσα κάποιον και μετά κάποιος ακολουθούσε εμένα. Δεν μπορούσα να προσπεράσω, αλλά με προσπερνούσαν. Στο Μουτζέλο βγαίνουμε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού με τρίτη, οπότε ίσως να μην είναι και τόσο άσχημα, θα δούμε», δήλωσε ο Μιρ.
Αυτό το αγωνιστικό τριήμερο ο Μιρ θα έχει νέο ομόσταβλο, καθώς ο δοκιμαστής της Honda, Τάκα Νακαγκάμι, θα πάρει τη θέση του τραυματία Λούκα Μαρίνι, ο οποίος θα χάσει τον δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Στην Αραγονία, η εργοστασιακή ομάδα της Honda είχε μόνο μία μοτοσικλέτα, αφού επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει αντικαταστάτη του Μαρίνι, αλλά τώρα η ομάδα είναι υποχρεωμένη να έχει.